Gå til innhold

De syv dødssyndene på tv2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latskap spilles inn i Danmark tror jeg. Traff gjengen i København under innspilling, flott gjeng. Mener å huske at de hadde vært å spilt inn hovmod da. Altfor lenge siden for å kunne huske alt, men takk til TV2 for drikke! Har ventet på denne serien en god stund nå, endelig kommer den!

Lenke til kommentar

Dette er den type humor som passer Schau best. Han var jo helt klart den svakeste i Team Antonsen. Forfall-prosjektet han hadde for noen år siden var underholdene og ganske skremmende saker. Han har jo alltid vært en person som liker å teste grenser, og det går som oftest utover han selv... :cool:

 

Btw: Så lenge den prostituerte fra Thailand er over 18 år så ser jeg ikke noe stort etisk problem der. Tar selvfølgelig noen forbehold da jeg ikke har sett programmet.

Lenke til kommentar
Jada jeg har ett problem, jeg liker ikke Schau. Han er etter mitt syn den største tosken som vises på tv. Hvis jeg uheldigvis ser ham på tv så blir jeg SUR!

 

Jeg tar ikke fyren seriøst for fem øre, men han irriterer meg grenseløst.

 

Det har jeg lov å si - og ja - det er faktisk mitt problem. Men dette er ett fantastisk diskusjonsforum som jeg kan si akkruat hva jeg mener.

 

Hvis du gleder deg til det programmet - KOS DEG! Hvis du ikke tåler at jeg sier det er SØPPEL-SØPPEL-SØPPEL så det ditt problem.

 

ok? vi kan vel være venner selv om vi ikke er enige? Alle har lov å si hva de mener.

9489268[/snapback]

om det er noen her som har problemer med noen annens mening her, så er det jo deg, herregud, se som du styrer og griner for hvert eneste innlegg noen sier de skal se på det :roll: .

 

Du er nok av typen som hører hjemme på SOL-debatten, hvor de eldre og de som ser på seg selv som "klokere" regjerer og de under 30 ikke skal få lov å kjøre bil i helgene og på kveldstid.

 

Anyway, tilbake til tema, vet ikke helt om dette blir noe for meg, kan ikke si jeg er noen stor fan av det Schau finner på alene, men skal ikke si jeg ikke kommer til å se det da jeg verken har lest eller sett noe om det....

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jeg mener det er tragisk at TV2 viser dette på TV.

 

Fordi du syns at tematikk du ikke er enig i skal og bør sensureres. Hmm, lurer på hvor vi har sett denne slags meninger før...

 

Kristopher Schau vil provosere og gjør bare mer og mer ekstreme ting for å gjøre det. Det tragiske er at denne gangen tråkker han langt over de etiske grenselinjene for å "underholde".

Og hvis ingen noengang provoserte eller gjorde ekstreme ting, hvordan tror du verden hadde sett ut da?

Hvem er det som har satt disse "etiske grenselinjene" du snakker om?

 

Se og hør har skrevet om serien på sine nettsider og har en poll for at folk kan si hva de mener: 67 prosent er negative.

Jeg er litt interesset i hvor mange som har stemt i denne poll-en. Kan du linke?

 

I denne poll-en på dagbladet er det ca 4700 som har stemt og ca 80% har ytret en positiv mening.

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/01/...6579#1193956579

 

Jeg har gledet meg lenge til at denne serien skulle begynne. Ikke bare fordi jeg ser frem til "uetisk" humor som du kaller den, men fordi dette er en sjanse til å gå kristendommens og religion generelt rett i mot offentlig, i beste sendetid. Enda mer positivt er at vi ser nå at samfunnet vårt er modnet såpass, at vi for alvor kan begynne å gjøre store steg i å bli kvitt all den religiøse indoktrineringen som tidligere totalt, og nå til dels gjennomsyrer våre liv.

 

Ikke bare tar jeg det som en personlig seier (fordi jeg har jobbet aktivt mot kristen indoktrinering og virkelighets forfriing), men jeg ser absolutt lysere på Norges fremtid. Vi er på vei i riktig retning!

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Ganske artig, dog forutsigbart. Likte at de tok med litt andre historier enn at det bare var Schau som var bajas hele tiden. Alt i alt et fornøyelig program og det er ingen tvil om at Schau kommer mer til sin rett her enn i Team Antonsen der han ikke virket tilpass med andres "snille" humor. Han skal være mørk og satirisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...