Gå til innhold

De syv dødssyndene på tv2


Anbefalte innlegg

Fantastisk program! Jeg ler meg skakk. Spesielt av de små anekdotene / faktaene han ene "fortellern" kommer med innimellom. Hadde det bare vært "Jackass light" med Schou i fokus 100% hadde det neppe vært like underholdene.

 

Som kristen burde man jo egentlig ta hele dette med knusende ro, Schou vil jo nå 100% sikkert få sin straff i helvete, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantastisk program! Jeg ler meg skakk. Spesielt av de små anekdotene / faktaene han ene "fortellern" kommer med innimellom. Hadde det bare vært "Jackass light" med Schou i fokus 100% hadde det neppe vært like underholdene.

 

Som kristen burde man jo egentlig ta hele dette med knusende ro, Schou vil jo nå 100% sikkert få sin straff i helvete, ikke sant?

 

SCHAU

Lenke til kommentar
Fantastisk program! Jeg ler meg skakk. Spesielt av de små anekdotene / faktaene han ene "fortellern" kommer med innimellom. Hadde det bare vært "Jackass light" med Schou i fokus 100% hadde det neppe vært like underholdene.

 

Som kristen burde man jo egentlig ta hele dette med knusende ro, Schou vil jo nå 100% sikkert få sin straff i helvete, ikke sant?

 

SCHAU

Ja, hvorfor kunne han ikke bare hett Skau og gjort det lettere for alle oss Dysleksisatanaister...

Lenke til kommentar

Som sagt sendte jeg mail til 1881 siden de trakk seg.

 

 

 

 

 

From: Snorre *** [mailto:***@***.com]

Sent: 9. november 2007 00:04

To: Kundeservice Opplysningen 1881

Subject: Dødsyndene boikott. Takk skal dere ha.

 

 

 

Hei, jeg vil bare takke dere for at dere trakk dere fra å sponse TV-programmet "De syv dødsyndene" som går på tv2. Dette gir nemlig nye, mindre etablerte selskaper mulighet til å profilere seg. Før i dag hadde jeg aldri hørt om nummeropplysningen 180.no og det er klart at jeg kommer til å bruke denne tjenesten fremover, istedenfor deres.

 

 

Mvh. Snorre ***

 

 

 

Svar:

 

Hei

 

 

 

Vi viser til din henvendelse til Opplysningen 1881 i forbindelse med et enkeltstående reklameinnslag på Tv2, vi setter alltid pris på tilbakemelding fra våre kunder.

 

 

 

I pressedekningen av TV2-programmet "De 7 dødssyndene" blir det i de siste dagene framstilt som om Opplysningen 1881 aktivt har trukket reklamefilmer fra sendeflater på TV2. Dette er ikke riktig.

 

 

 

Opplysningen har hatt en tilfeldig reklame eksponering tilknyttet det første programmet i serien, men vi har ikke bestilt noen reklamesponsorater eller konkrete visninger til programmet, og har derfor ikke hatt noen reklamesponsorater å ta av, som det blir hevdet i media. TV2 har ikke planlagt eksponering av våre reklamefilmer i videre sendeskjemaer tilknyttet programmet. På spørsmål om vi ville valgt å prioritere våre annonsemidler tilknyttet programmet fremover, har vi uttalt at vi vil prioritere andre reklameobjekter med en bredere målgruppeprofil. Vi har ingen kommentarer til selve programmet eller det redaksjonelle innholdet, og ønsker ikke å blande oss inn i TV2 sitt redaktøransvar og ytringsfrihet

 

 

 

 

 

Ha en fin dag!

 

 

 

Med Vennlig Hilsen

 

Kundeservice Opplysningen AS

 

 

 

Kundeservice Tlf: 800 8 1881

 

Faks: + 47 21 95 35 75

 

 

 

Besøk oss på www.1881.no

 

 

 

Vi snakkkes!

 

 

 

 

 

 

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Forresten, hørte at siste episode kom til å bli så kontroversiell at Schau skulle flykte landet for den skulle sendes, noen som har peil på hva den episoden kan innebære? hvis SCHAU flykter landet så må det være no helt j****g siden fyren ikke eier skam i livet :!:

Hmm, de har jo allerede vist innslaget hvor han festet med Bærums-bermen så det er tydeligvis noe verre enn det. Ikke lett å si hva det kan bli.

Lenke til kommentar

Tror ikke kveldens episode blir noe særlig, utifra traileren jeg så på tv. Men forrige episode var jo killer, så det er lov å håpe!

 

Angående den siste episoden, er det sikkert episoden hvor han tar for seg utukt. Har hørt at den skal være ganske drøy, og han kan nok forvente seg reaksjoner fra både kristen-fundamentalistene og mannen i gata.

Lenke til kommentar
Tror ikke kveldens episode blir noe særlig, utifra traileren jeg så på tv. Men forrige episode var jo killer, så det er lov å håpe!

 

Angående den siste episoden, er det sikkert episoden hvor han tar for seg utukt. Har hørt at den skal være ganske drøy, og han kan nok forvente seg reaksjoner fra både kristen-fundamentalistene og mannen i gata.

 

 

mhm, kompisen min hadde hørt no om at han hadde liggi med en mindreårig, men det må da vel være litt for drøyt... ? selv for schau :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...