Gå til innhold

Last ned gratis BMW-simulator (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OOH! Må Prøve!

Hmm. Når begynner Gamer.no og dele ut fila da? Får ingenting på torrenten. Bare andre folk som har 0.0% ferdig nedlastet... Gamer.no skal jo være den første som deler opp... Sikkert begrenset...

Endret av Deimos87
Skrevet
0 Seedere på torrenten. 96 kb/s max ned på ftp. Sitter på 20 mb/s linje.

9469432[/snapback]

Ja. Gamer.no burde jo for svarte balla dele SImmulatoren da over torrenten. For svarte. Eller venter de til i morgen klokka 8?

Skrevet (endret)

Tar nok bare litt tid. Last ned fra FTP imens, der går det i allefall fremover. Men ikke hurtig, 20% ferdig nedlastet.

Endret av Debate
Skrevet
Tar nok bare litt tid. Last ned fra FTP imens, der går det i allefall fremover. Men ikke hurtig, 20% ferdig nedlastet.

9469476[/snapback]

No hurry... Skal hoppe i rallakassa strax. Får se hvordan ting utvikler seg i morgen... Når nyheten kommer på forsiden.

Skrevet (endret)

God natt :) Her skal det spilles så snart (om en god stund) spillet er nedelastet.

30% ferdig, bare 70% igjen nå. Det går fremover med litt stå-på vilje.

Der var filen nedlastet, pakker ut nå!

Endret av Debate
Skrevet

Vi beklager problemer med nedlastingen da artikkelen ble lagt ut, og vil forsøke å finne ut hva som skjedde slik at det ikke skjer igjen.

Skrevet (endret)
Hvorfor var dette kjedelig? Fordi det er realisme inne i bildet? Begrunn svaret ditt.

9469772[/snapback]

Èn bil, på èn bane - kanskje ikke så rart det blir fort kjedelig.

Endret av BTK
Skrevet

Dette skal lastes ned når jeg kommer hjem! :D

Men jeg kan se at det blir litt kjedelig hvis det bare er en bane å velge mellom. Men premie for de beste sjåførene liker vi! God grunn til å trene! :D

Skrevet

Jeg prøvde kun med tastatur i gårkveld.

Skal prøve igjen med G25'en i dag.

Og det finnes 2 banealternativer, og det går ann å kjøre mot andre boter og på nett.

Og jeg hater de BMW'ene, så det kan jo være en god grunn til at jeg ikke likte spillet :)

Jeg liker bilspill med bedre realisme..

Skrevet (endret)

Hvordan er lyden? Dasboardview? Grafikk?

Gleder meg noe helt villt, ferdig om 20 minutter, men kan ikke spille før etter 17:00...

edit, ferdig med å laste ned \ installere, fjernstyrer pc`en fra jobb så alt er klart når jeg kommer hjem!

:dribble:

Endret av Mompen
Skrevet
litt kjedlig spill.

Like dårlig som GTR, GTR2, GTLegends, Race og alle de spillene som går på den motoren.

9469719[/snapback]

Ja hvis du ikke liker bilspill eller realisme så kan det være en respektabel mening.

Spillet lastes ned nå.

• Opprett ny...