Gå til innhold

Last ned gratis BMW-simulator (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt kjedlig spill.

Like dårlig som GTR, GTR2, GTLegends, Race og alle de spillene som går på den motoren.

9469719[/snapback]

Ja hvis du ikke liker bilspill eller realisme så kan det være en respektabel mening.

 

Spillet lastes ned nå.

9472928[/snapback]

 

 

 

Litt drøyt å si at spillet er realistisk når du ikke har prøvd det? :p

 

Laster ned nå.

Lenke til kommentar
litt kjedlig spill.

Like dårlig som GTR, GTR2, GTLegends, Race og alle de spillene som går på den motoren.

9469719[/snapback]

Ja hvis du ikke liker bilspill eller realisme så kan det være en respektabel mening.

 

Spillet lastes ned nå.

9472928[/snapback]

 

 

 

Litt drøyt å si at spillet er realistisk når du ikke har prøvd det? :p

 

Laster ned nå.

9473273[/snapback]

Ettersom Blimey!Games er skaperne visste jeg nøyaktig hva det er å forvente.

Og slik var det også når jeg prøvde det. Hadde forøvrig de andre spillene han

nevnte i tankene. Ettersom det er de beste og realistiske spillene som er å få

tak i, ihvertfall de fleste av de.

Lenke til kommentar
Ettersom Blimey!Games er skaperne visste jeg nøyaktig hva det er å forvente.

Og slik var det også når jeg prøvde det. Hadde forøvrig de andre spillene han

nevnte i tankene. Ettersom det er de beste og realistiske spillene som er å få

tak i, ihvertfall de fleste av de.

9473326[/snapback]

 

 

 

Smak og behag sikkert, selv synes jeg GTR spillene, RACE og dette føles for plastikk aktig ut. Merka ikke engang at jeg var borti flere biler, så det først på replayen. AIen tenkte ikke engang over at jeg faktisk stod midt i veien ved noen situasjoner, kjørte bare rett på.

 

Overstyring til tusen når jeg gikk sakte av gassen inn mot svingen.

Lydene er der bare for å høre på, man kan ikke lytte til de og prøve å forstå hva som faktisk skjer med bilen.

 

Online delen er like dårlig som alle de andre spillene av den sorten.

 

Når det er sagt er dette langt bedre enn GTR2 og GTL.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor en haug med LFS-fanboys kommer stormende for å slenge dritt hver bidige gang Blimey! eller Simbin gir ut noe. Get a life, det er ikke vår feil at vi heller vil kjøre ekte biler på ekte baner.

9474913[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg dratt LFS nevneverdig inn i diskusjonen, og hadde heller aldri tenkt til det.

At vi diskuterer de gode og de dårlige sidene med spillet må da kunne tåles uten at du klikker i vinkel.

Lenke til kommentar

Selv om rattet og pedalene står hjemme, koste jeg meg med dette spillet, og når sant skal sies, så har nivået blitt ganske høyt allerede første dag spillet er ute!

(Jeg fikk bank online) :dontgetit: Hva er deres beste tider på de to banene?

 

Selv hadde jeg litt problemer både med registrering og pålogging, men det har med den ekstreme trafikken som har vært på online-serverene i dag.

På den ene feilmeldingen jeg fikk, stod det at jeg måtte patche til rett versjon, men når jeg hadde ventet 10 min, kom jeg rett inn. :)

 

Et tips, trykk Ctrl + F for å få FPS-måler opp ingame!

 

Ta også en titt på hjemmesiden deres, M3 Challenge!

Endret av Cursio
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor en haug med LFS-fanboys kommer stormende for å slenge dritt hver bidige gang Blimey! eller Simbin gir ut noe. Get a life, det er ikke vår feil at vi heller vil kjøre ekte biler på ekte baner.

9474913[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg dratt LFS nevneverdig inn i diskusjonen, og hadde heller aldri tenkt til det.

At vi diskuterer de gode og de dårlige sidene med spillet må da kunne tåles uten at du klikker i vinkel.

9475039[/snapback]

 

Hvilke gode sider har du diskutert?

Lenke til kommentar

Dette var kos! Hjelper mot overstyring hvis dere reduserer steering lock i spillet til rund 14. Blir altfor følsom med den på 20. Bruker G25 ratt med rotation satt til 270 degrees. Min beste tid på Nürburgring GP så langt er 2:15:432. Alle elektroniske hjelpemidler av og bruker da Bilstein suspension.

 

Utrolig digg å sladde kontrollert ut av svingene! :)

Endret av bekkalokk
Lenke til kommentar

skal man være ekte LFS-spiller, så må man kritisere GTR-serien... *sukk*. spiller selv LFS, men GTR-serien er favoritten. GTR-spillene har de råeste lydene (turbolyder som lager enorm sugelyd når turtallet drar seg opp osv), dessuten er det bedre fartsfølelse og baner med mye dumper, risting osv, ikke så statisk som LFS. Veit selvsagt at LFS lages av 2-3 stk nærmest på hobybasis, men men det forandrer ikke noe på opplevelsen....

Lenke til kommentar
skal man være ekte LFS-spiller, så må man kritisere GTR-serien... *sukk*.

 

 

Det jeg skrev har absolutt ingenting med LFS å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal dra et helt annet spill inn i diskusjonen og gjøre et billig poeng ut av at jeg liksom er en "LFS-fanboy".

 

Ja, jeg liker LFS best av bilsimulatorene, men jeg er fortsatt åpen for andre spill. Likevel hindrer ikke det meg i å kritisere spillet som tråden handler om, fint at mange synes det er bra, men jeg må få lov til å si det jeg mener om spillet uten at folk skal dra det faktum at jeg spiller LFS til vanlig inn i diskusjonen.

Det er flere ting jeg kan kritisere LFS for, men det er jo ikke LFS tråden handler om?

 

Det hadde vært fint om vi kunne latt LFS ligge fra nå av, ellers kan dere jo lage en tråd om LFS hvis dere føler for det. :)

 

 

skal ikke lage en cup på torsdag? Jeg har posta tråd om det på communityet mitt vet ikke om noen der i fra er med  så kanskje noen her ? :D , send en pm til meg hvis dere er inntresert. Hadde vært kult med norske folk i race :D

9476387[/snapback]

 

 

Hadde vært fint å fått en server med passord. Ellers kommer det bare idioter som står og venter på startstreken. Hadde vært gøy om det hadde blitt sprint versjonen, den store banen blir i det største laget for en liten gjeng kanskje.

 

 

Men jeg sliter med at jeg blir disconnecta online etter 1-2 minutt. Spillet har alle tilatelser i brannmuren. Jeg bor i et hybelområde der det er flere av oss som deler samme linja. Kan det være grunnen? Har ikke det problemet i andre spill enn BMW spillet og WTCC demoen.

 

Noen tips?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...