Gå til innhold

Madeleine McCanns mor mistenkt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Jay. En "svakhet" jeg legger merke til er at moren ikke ble varetektsfengslet. Å håpe på (når foreldrene har vært såpass høyt ute på banen i saken) å få en uforbeholden tilståelse, virker fåfengt. Det smarteste rent etterforskningsmessig hadde vel vært å skille ekteparet ved å sette de inn. Er det så at kun en av dem er (hoved)skyldig, er jeg sikker på at den andre parten ville tilstått og blåst ektefellen, rett og slett for å kunne ta seg av parets to andre barn (på litt lengre sikt)

 

edit: ekteparet McCann møter Paven i Roma :innocent:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NALkz6xpBv8

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Når skal politiet skjønne at de ALLTID må mistenke de nærmeste? Når ei dame forsvinner så er det veldig ofte, om ikke nesten alltid, mannen som har tatt henne av dage. Når små barn forsvinner så er det ofte foreldrene som står bak.

 

Min oppfordring til politiet er å mistenke de nærmeste av ren rutine, så får man i det minste sjekket de ut av saken om de er uskyldige så man slipper å komme diltende et halvt år senere med en vag antydning om at familien kanskje har begått drapet...

Lenke til kommentar
Når skal politiet skjønne at de ALLTID må mistenke de nærmeste? Når ei dame forsvinner så er det veldig ofte, om ikke nesten alltid, mannen som har tatt henne av dage. Når små barn forsvinner så er det ofte foreldrene som står bak.

 

Min oppfordring til politiet er å mistenke de nærmeste av ren rutine, så får man i det minste sjekket de ut av saken om de er uskyldige så man slipper å komme diltende et halvt år senere med en vag antydning om at familien kanskje har begått drapet...

9449422[/snapback]

 

Politiet vet dette, men de trenger noe som kalles bevis.

Lenke til kommentar

Må si jeg er skeptisk til dette her.

 

Som sagt, hold igjen lynsjingen til vi vet fakta i saken. Dagbladet farer faenmeg med like mye fakta som en lystløgner på en firedagers tequilasmell.

 

Sant nok, lignende har skjedd før. Var jo ei tobarnsmor i USA for noen år tilbake som tok livet av begge ungene og deretter gikk ut sutra på riksdekkende TV. :no:

Lenke til kommentar
Når skal politiet skjønne at de ALLTID må mistenke de nærmeste? Når ei dame forsvinner så er det veldig ofte, om ikke nesten alltid, mannen som har tatt henne av dage. Når små barn forsvinner så er det ofte foreldrene som står bak.

 

Min oppfordring til politiet er å mistenke de nærmeste av ren rutine, så får man i det minste sjekket de ut av saken om de er uskyldige så man slipper å komme diltende et halvt år senere med en vag antydning om at familien kanskje har begått drapet...

9449422[/snapback]

 

HVORDAN kan du vite at politiet ikke har mistenkt dem fra dag én?

Lenke til kommentar

Ikke vanskelig å skjønne hvorfor politiet trår så forsiktig de kan i denne saken når de mistenker foreldrene. De har neppe noen konkrete beviser og kan derfor ikke gå for hardt ut når de offisielt mistenker foreldrene.

 

Jeg er veldig nysjerrig på hvordan foreldrene skulle fått dette til. Spesielt når politiet tror at liket er flyttet i etterkant.

 

Finnes det noen teorier på hvordan foreldrene skulle forårsaket døden til madeleine og fått liket til et sikkert sted etterpå? (har ikke lest gjennom hele tråden)

Lenke til kommentar

Synes det er svakt av media å ikke nevne at det er tusenvis av barn som forsvinner hvert år. Det virker jo som om Madeleine er det første og eneste barnet som har forsvunnet her i verden. Misforstå meg rett; det er selvsagt en veldig trist sak.

 

Sorry for å være grinebitter :hrm:

 

EDIT: ups, ser at det alt ER en "lei madeleine saken"-tråd og at jeg har postet et lignende innlegg der i mai :blush: begynner å bli gammal?

Endret av Milorg
Lenke til kommentar
EDIT: ups, ser at det alt ER en "lei madeleine saken"-tråd og at jeg har postet et lignende innlegg der i mai  :blush:  begynner å bli gammal?

9450422[/snapback]

 

Om ikke du er gammel, er i alle fall saken det. Det er naturligvis "hot news" med disse nye mistankene.

 

Vet heller ikke hva som er så spesielt med saken. Avisene har vel statistikk på trafikken i sakene som legges ut, og ser at denne er interessant for folk.

Lenke til kommentar
Synes det er svakt av media å ikke nevne at det er tusenvis av barn som forsvinner hvert år. Det virker jo som om Madeleine er det første og eneste barnet som har forsvunnet her i verden. Misforstå meg rett; det er selvsagt en veldig trist sak.

9450422[/snapback]

 

Er så enig så enig!

Og hvordan kan foreldrene gå fra ungene på et hotellrom i syden for å dra på fest, er de ikke riktig vel bevart?

Lenke til kommentar
Er så enig så enig!

Og hvordan kan foreldrene gå fra ungene på et hotellrom i syden for å dra på fest, er de ikke riktig vel bevart?

9452314[/snapback]

De var på en resturant 100 meter unna, og sjekka til ungene hver halvtime. Er ikke nødvendigvis uansvarlig det.

 

Er mange spørsmål i denne saken. Hvordan en fremmed kom seg inn på et låst hotellrom f.eks.

Lenke til kommentar

Hvis man leser de 22 spørsmålene politiet vil ha svar på så ser man jo at det er en del ting som skurrer med hele saken.

 

Noen utdrag:

6. «Hvorfor er det funnet blod i leiligheten og i bilen?»

 

8. «Hvorfor fant hunder liklukt på dine klær, sko og på Madeleines leketøy som du bærer på?»

 

16. «Hvorfor ropte du: - Noen har tatt den lille jenta mi, med det samme du oppdaget at hun ikke var i sengen?»

 

19. «Hvorfor ringte dere en prest kvelden hun forsvant?»

 

20. «Hvorfor vasket du Madeleines kosebamse etter at hun forsvant?»
Lenke til kommentar
Er så enig så enig!

Og hvordan kan foreldrene gå fra ungene på et hotellrom i syden for å dra på fest, er de ikke riktig vel bevart?

9452314[/snapback]

De var på en resturant 100 meter unna, og sjekka til ungene hver halvtime. Er ikke nødvendigvis uansvarlig det.

 

Er mange spørsmål i denne saken. Hvordan en fremmed kom seg inn på et låst hotellrom f.eks.

9452429[/snapback]

Likevel, jeg mener, man er i et fremmed land, hadde du virkelig gått ifra ungen din?

Hvem har ansvaret for å passe på ditt barn? Du, eller hotellet?

 

Edit:

Nå kan man kanskje utvide tittelene til "Foreldrene til Madeleine McCann er mistenkt"?

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...