Gå til innhold

Madeleine McCanns mor mistenkt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert, hvis maddelein faktisk ble kidnappet, så er du hun død nå, og hvem tok livet av henne, jo de tusenvis av media kanalene som var "aktive" i jakten på henne, hvis det var en kidnapper som tok henne ville han faen drept jenta og turt landet fortere enn faen når han ser foreldrene sammen med selveste paven :no:

Lenke til kommentar
I et lite øyeblikk fikk vi alle håp, og glemte at foreldrene var mistenkt.

 

Jeg har ihvertfall forandret mening, og tror nå foreldrene er uskyldige. Hva med dere?

9589820[/snapback]

 

Jeg holder meg nøytral.

 

Dame påstår at barn ble kastet ut av en bil.

Hun hadde kidnappet barnet.

 

Mann påstår at kona har forlatt ham.

Hun blir funnet død.

 

Dame påstår noen har blitt kidnappet / drept av en farget mann.

Var morderen selv.

 

Jeg har aldri noensinne hørt om en profilert sak hvor noen påstås å ha bli kidnappet eller påstås å ha stukket av -- og har blitt drept -- hvor det ikke var anmelderen / de nærmeste som stod bak.

 

Men uansett -- Jeg håper vi finner sannheten bak hva som skjedde med det ene barnet av de tre neddopede barna som foreldrene forlot bak ulåst dør...

Lenke til kommentar
Jeg holder meg nøytral.

 

Dame påstår at barn ble kastet ut av en bil.

Hun hadde kidnappet barnet.

 

Mann påstår at kona har forlatt ham.

Hun blir funnet død.

 

Dame påstår noen har blitt kidnappet / drept av en farget mann.

Var morderen selv.

 

Jeg har aldri noensinne hørt om en profilert sak hvor noen påstås å ha bli kidnappet eller påstås å ha stukket av -- og har blitt drept -- hvor det ikke var anmelderen / de nærmeste som stod bak.

 

Men uansett -- Jeg håper vi finner sannheten bak hva som skjedde med det ene barnet av de tre neddopede barna som foreldrene forlot bak ulåst dør...

9591343[/snapback]

 

å ja.. du hørtes kjeempe nøytral ut :hrm:

Lenke til kommentar

Altså, det er jo det helt avhengig av media hvilken vending saken tar fra tid til en annen!!

 

Media fokuserer på kidnapping, og alle går rundt og kiker etter en kidnapper og et håp om å observere maddie. Så fokuserer media på foreldrene, så vender en hel verden seg mot foreldrene, så blir det igjen fokus på at kanskje foreldrene er uskyldige alikavel, bla ved bilder maddie og at det plutselig kommer ut at ansatte på hotellet har sett en mann utenfor leiligheten og det er en tidligere ansatt som vil ta hevn. Dette er også noe som politiet har visst, men mediene forteller oss først nå.

 

Synes dere skal tenke dere godt om hvordan media VIL at dere skal mene. Mange fram og tilbake-vendinger gjør også saken interessant å lese om.

 

Er forresten uenig i at i pofilerte saker står ofte de nærmeste bak. Det er flere store profilerte saker hvor det står andre bak, de blir bare ikke så profilert i ettertid spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...