Gå til innhold

Madeleine McCanns mor mistenkt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo ikke dems skyld at media har fokusert så jævla på denne saken.. Hadde dette vært deres unge så hadde dere vel også gjort alt for å finne barnet deres igjen?? Så at denne har fått så mye pr kan vi ikke blame foreldrene for.

 

men at moren til madde nå er mistenkt gir meg en blanding av kvalme og raseri... hvis det stemmer så blir dette en større sak en 9-11.. tør jeg påstå. Da har de narret en hel verden.. så håper ikke dette er tilfelle

Lenke til kommentar
er jo ikke dems skyld at media har fokusert så jævla på denne saken.. Hadde dette vært deres unge så hadde dere vel også gjort alt for å finne barnet deres igjen?? Så at denne har fått så mye pr kan vi ikke blame foreldrene for. 

9445269[/snapback]

Etter det jeg har fått med meg, har de ikke akkurat bedt pressen om å ta det med ro, heller det motsatte.

Lenke til kommentar

Se bare på hvordan Dagbladet lager overskrifter av sitater. Det er altså blitt "mamma drepte Maddie ved et uhell" av det opprinnelige sitatet

"De hevder at Kate drepte Maddie ved en eller annen form for uhell" (sa fireåringens tante og Kates svigerinne på direkten til Sky News i ettermiddag)

 

Sitater ser ut som fakta. Litt av en nyhetsfabrikk.

Lenke til kommentar
Ja, men hvis du ser på bevisene (hvis det som står i media stemmer), er det ganske gode beviser.

9446083[/snapback]

At det var funnet blod i bilen deres?

 

Hun kan ha skjert seg på noe, som gjorde at hun begynte å blø, før hun ble borte.

De har tross alt brukt bilen, og hele familyen har vert inni den...

Lenke til kommentar
Ja, men hvis du ser på bevisene (hvis det som står i media stemmer), er det ganske gode beviser.

9446083[/snapback]

At det var funnet blod i bilen deres?

 

Hun kan ha skjert seg på noe, som gjorde at hun begynte å blø, før hun ble borte.

De har tross alt brukt bilen, og hele familyen har vert inni den...

9447054[/snapback]

 

De leide bilen 25 dager ETTER at hun forsvant. Er det funnet blod etter henne i denne bilen er det ganske sikre bevis.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk og avventende til det her. Det jeg har hørt i mediene så langt er at "Madeleines mor er mistenkt", og "Madeleines blod funnet i foreldrenes bil", uten noe særlig mer informasjon om hvorfor politiet mistenker dem eller hvordan de fant ut at det var Madeleines blod de fant. Det er flere måter å identifisere blod på med ulik sikkerhetsgrad.

 

Jeg venter med å dømme foreldrene til jeg får vite mer fakta i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...