Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hvis du har benytter nettleseren på psp'en, så burde du vite at den er helt ubrukelig. Safari på Iphome/Touch er faktisk ganske så bra i forhold. Psp har kunn 11b wifi og touch har 11g.

 

Ipod touch er meget lommevennlig. Iphone er ikke store saken, kansje litt tykk, Touch er derimot en god del tynnere og burde passe fint i de fleste lommer.

 

Psp egner seg slik jeg ser til spill og film og ikke stort annet.

9463964[/snapback]

 

Sant, reklamefyllte steder osm VG kan ikke engang loades på psp, selv om det burde være en indikasjon til vg om at de jaggu før kutte ned spammingen :p

Lenke til kommentar
Doom kjøres på iPhone, og dermed vil det også kjøre på iPod touch.

9465831[/snapback]

Det er ikke gitt da, er en del forskjeller på de to.

9466134[/snapback]

"They use the same damn binaries." sier en ansatt hos Apple. Forskjellen er hardware-messig.

 

Nå ser jeg dog at man ikke kan legge til "events" på iPod touch. Hvis dette virkelig ikke går an, kommer jeg til å avbestille imorgen fortere enn fy. Helt seriøst. Da blir det heller en iPhone på meg altså. Faens dritt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

vanligvis kjører mobiler på arm dataprosessorer, mens mp3 spillere kjører multimediachiper sietdet... vet ikke helt hvordan det er med iphone, men kan bety mye for ekstrafunksjoner på touch om iphone ikke kjører samme chip. dog burde den klare det meste

Lenke til kommentar

Vent å se, ipod touch kommer til å kunne gjøre det samme som iphone etterhvert.. Same software, samme muligheter og foresten så å si samme hw også, bortsett fra telefoni biten.

 

Hvis touch'en er som iphone, så må man trykke å knappen på toppen, så dra slideren over på skjermen for å skru av tastlås.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis du har benytter nettleseren på psp'en, så burde du vite at den er helt ubrukelig. Safari på Iphome/Touch er faktisk ganske så bra i forhold. Psp har kunn 11b wifi og touch har 11g.

 

Ipod touch er meget lommevennlig. Iphone er ikke store saken, kansje litt tykk, Touch er derimot en god del tynnere og burde passe fint i de fleste lommer.

 

Psp egner seg slik jeg ser til spill og film og ikke stort annet.

9463964[/snapback]

Sant, reklamefyllte steder osm VG kan ikke engang loades på psp, selv om det burde være en indikasjon til vg om at de jaggu før kutte ned spammingen :p

9467474[/snapback]

No shit. Vg klarer hvertfall å kræsje browseren på Nokia N80. En browser som klarer VG, klarer alt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis du har benytter nettleseren på psp'en, så burde du vite at den er helt ubrukelig. Safari på Iphome/Touch er faktisk ganske så bra i forhold. Psp har kunn 11b wifi og touch har 11g.

 

Ipod touch er meget lommevennlig. Iphone er ikke store saken, kansje litt tykk, Touch er derimot en god del tynnere og burde passe fint i de fleste lommer.

 

Psp egner seg slik jeg ser til spill og film og ikke stort annet.

9463964[/snapback]

Sant, reklamefyllte steder osm VG kan ikke engang loades på psp, selv om det burde være en indikasjon til vg om at de jaggu før kutte ned spammingen :p

9467474[/snapback]

No shit. Vg klarer hvertfall å kræsje browseren på Nokia N80. En browser som klarer VG, klarer alt!

9469012[/snapback]

need...adblock :p

Lenke til kommentar

Når du flyr rundt med noe som ligner temmelig mye på en PDA i lommen, ville det da ikke vært logisk med en planlegger på den?

Sikkert ikke veldig mange som trenger det, men om jeg hadde kjøpt en slik iPod Touch, ville jeg blitt svært glad om jeg slapp å drasse med en PDA i tillegg til MP3-spiller og mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...