Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

*snip*

9460326[/snapback]

Så må du heller ikke glemme 8x mer minne da. iPod touch har Wlan - i tillegg til en mye bedre internettleser. I tillegg har den nativ støtte for keyboard (for email-programmer, avtaledagbok etc.), og er betydelig bedre på det den gjør i forhold til PSP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
*snip*

9460326[/snapback]

Så må du heller ikke glemme 8x mer minne da. iPod touch har Wlan - i tillegg til en mye bedre internettleser. I tillegg har den nativ støtte for keyboard (for email-programmer, avtaledagbok etc.), og er betydelig bedre på det den gjør i forhold til PSP.

9460563[/snapback]

 

jaha, iod touch har 64GB minne? :p

Keyboard, ja, som jeg sa - en psp med touch istedetfor spill. aat den er bedre vil jeg nå holde litt tilbake på... iallefall ikke bedre at man må bruke itunes :p lyden har jeg ikke testet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Er det høytalere på den btw?

 

Håper seriøst ikke det, bortkasta hw!  :ermm:

9461154[/snapback]

fristende å spørre om du ikke har venner ;) (jk)

enig i at høyttaler er bortkastet, men noen ganger er det digg å ha, om man samles rundt en dings for å se filmklipp... now som eskjer ofte nok til at jeg er glad for å ha høyttaler på mobil og psp. men jeg ser ikke for meg en dedikert dap med høyttaler, den samsung dingsen som basererer hele tilværelsen på det er iallefall ikke fristende

Lenke til kommentar
Er det høytalere på den btw?

 

Håper seriøst ikke det, bortkasta hw!  :ermm:

9461154[/snapback]

fristende å spørre om du ikke har venner ;) (jk)

enig i at høyttaler er bortkastet, men noen ganger er det digg å ha, om man samles rundt en dings for å se filmklipp... now som eskjer ofte nok til at jeg er glad for å ha høyttaler på mobil og psp. men jeg ser ikke for meg en dedikert dap med høyttaler, den samsung dingsen som basererer hele tilværelsen på det er iallefall ikke fristende

9461476[/snapback]

Haha, var ikke sånn ment ;)

 

Nei, jeg tenkte at hvis prisen blir høyerer fordi noen dritthøytalere er lagt til, så er det bedre med 2, 3, 4 x ørepropper når vi ser filmer. Forresten, JA, jeg har venner, og dame :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
dame  :tease:

oh oh, best å gjemme ipoden da :D

"woot er det her? skojern?" *knekke*

 

høyttaler som de i mobielr er fint... knøttsmå og diskre, samt brukbare i de tilfeller der man må høre noe høyt uansett om kvaliteten suger :D

 

Blir ingen ipod touch på meg da, kunne tenkt med en gammel nano for å trikse litt med... med så mye kinesiske docker og det tilgjengelig for billig modding, kan det fort blir noen tillegg i worklogs på siden min >:Z

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Når det gjelder overføring av musikk og film, så er iPod et av de best støttede DAP'ene på markedet. Du finner ikke noen annen ID-tag basert DAP som har så god programvarestøtte som iPod. At man er nødt til å bruke iTunes er en veldig gammel og feilaktig myte.

Så om den kobles til en PC så kommer den opp som for eksempel disk E: og jeg kan fritt flytte filer fram og tilbake mellom denne og PC-en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Neinei ;) Hu er faktisk interresert i musikk  :)

9461786[/snapback]

enda verre, da blir det "oh, ipod, min! go away!"

 

Når det gjelder overføring av musikk og film, så er iPod et av de best støttede DAP'ene på markedet. Du finner ikke noen annen ID-tag basert DAP som har så god programvarestøtte som iPod. At man er nødt til å bruke iTunes er en veldig gammel og feilaktig myte.

Så om den kobles til en PC så kommer den opp som for eksempel disk E: og jeg kan fritt flytte filer fram og tilbake mellom denne og PC-en?

9462359[/snapback]

filer, ikke musikk som spillerern kan spille av

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Captain Ødegård: Du kan ikke sammenligte Ipod Touch og PSP. Har psp selv og har lekt en god del med en I-phone og det er 2 helt forskjellige produkter.

 

Iphone er en liten dings som er litt tykk. Ipod Touch er enda tynnere og kommer til å bli meget lomme vennlig. Man kan ikke ha en psp i lomma.

9462949[/snapback]

 

Man kan absolutt sammenlikne de to. KOmmer helt an på hva du skal bruke tingen til. Ipod touch er i mine øyne ikke veldig lommevennlig, selv D2'en min er for stor til at jeg går rundt med den til vanlig, og den er veldig mye mindre enn touch. Så til mitt formål er PSP mer egnet enn en touch, til samme spesifikke formål -- hvorvidt dine krav til en spiller gjør at de ikke kan sammenlinknes opp mot hverandre handler om dine egne preferanser, for sett bort fra størrelsen så tilbyr de begge musikk, film og nettleser :)

Lenke til kommentar

Hvis du har benytter nettleseren på psp'en, så burde du vite at den er helt ubrukelig. Safari på Iphome/Touch er faktisk ganske så bra i forhold. Psp har kunn 11b wifi og touch har 11g.

 

Ipod touch er meget lommevennlig. Iphone er ikke store saken, kansje litt tykk, Touch er derimot en god del tynnere og burde passe fint i de fleste lommer.

 

Psp egner seg slik jeg ser til spill og film og ikke stort annet.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...