Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hva er det? (XDCC altså)

 

eXtended DCC (direct client to client). På flere irc kanaler er det noen xdcc boter som hoster diverse filer. Disse filene kan du få ved å skrive noe som "/msg bot xdcc send #x". xdcc botene har et visst antall slots åpne og dersom det ikke er noen ledige slots så blir du satt i kø, akkurat som i de fleste p2p nettverkene.

Lenke til kommentar

Bruker kazaa lite++ og dc++, må innrømme at jeg har på cheat i kl, men det er fordi jeg ikke orker å skru den av, jeg deler 4000 filer... det som er dr.itt med kazaa er at folk legger opp så sinnsykt masse faka filer der. skal prøve emule nå fordi esler er tøffe..

Lenke til kommentar
Ja nå har eg lagt inn KazAa med fake share ting (hater fakere men eg bruker det der fordi eg bare laster enkelte sanger)

 

Bruker kazaa lite++ og dc++, må innrømme at jeg har på cheat i kl, men det er fordi jeg ikke orker å skru den av, jeg deler 4000 filer...

 

Sinnssykt gode unnskyldninger, gutter... :roll: KazAa har for høy lamer-kvotient etter min smak, og denne typen holdninger bidrar ikke akkurat til at jeg blir overbevist om det motsatte.

 

Ja - topic ja - FTP og DC++ går det i her i gården. Brukte Audiogalaxy mens det fantes.

 

E

Lenke til kommentar

Nei, det er samme greiene egentlig. Dvs at de er begge programmer for å koble seg til Direct Connect-hubber. Forskjellen ligger i at Neo Modus-klienten (DC eller NMDC) er høngammal, stygg og har funksjonelle mangler i hopevis i forhold til DC++ og oDC.

 

De to sistnevnte er også open source, dvs at kildekoden er tilgjengelig for at hvermannsen kan fikle og lage egne tillegg til dem. Dette går ikke med DC.

 

DC++ og oDC er dessuten kodet i C++ (derav navnet), mens DC er kodet i noe annet, hm, Visual Basic? (jeg vet ærlig talt ikke)

 

 

http://riaa.is.totallyfucking.us/stealthdc.html

DET er krefter.. kjipt å utnytte DC, men man får jo tak i det meste.

 

Udugelige tølpere. Burde fratas internett-tilkoblingen på sekundet. Juksepaver har intet å gjøre på P2P-nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...