Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eMule, det eneste stedet der du er sikker på at du får ned er det du skal ha! Kan jo også gå inn på www.sharereactor.com om man vil få litt kvalitetssikring i tillegg. Der finner du det du leter etter. Av andre å nevne bruker jeg også litt iMesh og KaZaA lite, DC er så stress, men bruker det av og til, men finner oftere det jeg vil ha på eMule/eDonkey (Sharereactor.com), og det er oftest der de filene jeg laster ned fra DC og KaZaA er laster fra i utgangspunktet også.

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar
Udugelige tølpere. Burde fratas internett-tilkoblingen på sekundet. Juksepaver har intet å gjøre på P2P-nettverk.
Hehehe, ventet på den :lol: joda, kjipt å fake i et så genialt program som dc.. bedre å skaffe seg OP i noen hubber da.. som *host*bbbmaximusbbb nettverket*host*

[edit]Og får vel legge til at jeg ikke bruker stealthdc, at screenshot'et bare var til illustrasjon.. og at jeg ikke legger det ut pga nettopp det du sa.. oDC er genialt![/edit]

Lenke til kommentar
Å. Med slik heftig og uovertruffen argumentasjon har du vunnet meg over. Emule iz teh |_33+35+!

 

Mm. Særlig.

 

Du har ikke akkurat kommet med noen foruftige motargumenter med hvorfor du ikke liker emule da

MM særlig hva er det lissom

Stakkarslig kaller jeg det

 

Hvorfor er DC bedre eller hva du liker gi meg en fornuftig grunn

Lenke til kommentar
Joda. eMule har kanskje mange filer som du neppe finner på en DC hub alene, men få så tregt det er da. Også så uoversiktelig og rotet.

 

Og før du spør, ja jeg har prøvd nyeste versjonen av eMule, og jeg er ikke imponert.

 

Treigt er du snål eller!?! Jeg laster ned med gjennomsnitthastighet på 100KB/s, og om jeg ikke begrenser uploaden min så sender jeg i gjennomsnitt 500KB/s, Om maskinen laster ned om natten så ligger DL på rundt 300! Og det er jeg fornøyd med på en shared 10MBit linje (50 brukere)!

 

DC derimot er jo bare småteit, om den idioten du laster ned fra ikke er online etter en stund må du jo manuelt begynne å se deg om etter alternaltive tapere å hente ned fra! eMule gjør jobben for deg, og den jobber godt!

 

Uoversiktlig?? Hva er det som er så uoversiktlig i eMule da?? Finn deg en serverliste, logg på en bra server, enten søk i eMule eller gå inn på f.eks. www.sharereactor.com og finn det du måtte ønske å laste ned! Og last det ned! Grunnen til at det er treigt med en gang du begynner å laste ned er fordi det er køer hos de enkelte brukere! Jeg har normalt et par tusen stykk i kø på nedlasting fra min maskin! Og så er antal upload satt til 100 og ikke sånne pingletall som DC, KaZaA, WinMX, iMesh osv. har. Dermed må man sitte i en kø en liten stund før man kan begynne å laste ned det man vil ha! Er ikke meg imot, er vanligvis ferdig å laste ned det jeg vil ha når jeg står opp igjen dagen etter likevel! Så hva skal jeg da stresse på med på DC etter! Nei! eMule er sjef!

 

Noen som har en eller flere gode "nerme" servere som jeg kan legge inn i listen min! fant bare en tysk serverlist, og jeg er ikke spesielt glad i den tyske måte å drive verden på! Så om noen har noen bra servere så kom med det. Jeg er veldig takknemmelig om noen har f.eks. en norsk server!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

jeg tror desverre ikke dere blir enige her.. folk har forskjellige meninger og oppfatninger av de ulike tinga.. noen liker den ene, mens andre liker den andre.. blir kinda på samme måte som hva er best av Pentium og AMD.. nytter rett og slett ikke..

 

men.. Lars C: takk for svar på spørsmål! :yes:

Lenke til kommentar

Mhm.. Da kan du skaffe meg en bra server da?

 

I tillegg så er eMule vanvittig mye særere når det gjelder ports etc. Pga en stygg firewall, etc. så tror jeg ikke eMule er noe for meg. Her er FTP og DC MYE lettere å ha med å gjøre.

 

Penta: Takk for en vanvittig fornuftig innspill. Som om vi ikke visste det fra før. :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...