Gå til innhold

Zelda: Phantom Hourglass reviews er ute

Bear^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det nå er bynt å strømme på med omtaler av Zelda: Phantom Hourglass, og det ser ikke ut som spillet akkurat blir å skuffe.

I følge kilde (står nederst) ligger alle omtalene på det øvreste skiktet og så mye som 10/10 hos en anmelder.

Ser ut som det er noe å se frem til dette, skal i alle fall ha meg en DS når dette spillet kommer, vil ikke være første gang jeg kjøper en konsoll for 1 spills skyld...

Kilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening er dette spillet det beste til DS så langt. Spillet tar i bruk alle av DS sine unike funksjoner, blant annet at man bare styrer ved bruk av stylus, at man kan blåse inn i mikrofonen for å få ting til å skje. Synes også at spillet gjenoppfinner noe av serien, pluss at den tar den litt i en annen rettning.

Skrevet (endret)

Ah, gleder meg :) Får ta å se om jeg finner noen som ikke er japansk på ebay etterhvert :)

Edit: Ser at det kommer ut 1. okt i USA :dribble:

Endret av ZyberZone
Skrevet
Ser fram til denne! Er en av grunnene til at jeg investerte i en DS :D

9415546[/snapback]

Det kommer nok flere ting til DS, og da vil du være så glad for at du kjøpte den og ikke bare på grunn av Zelda :D

Skrevet (endret)

Dette blir digg:)

Gidder ikke å vente på norsk lansering. Gud vet hvor lang tid det kan ta.

La inn en ordre på playasia nå nettopp. Så nå er det bare å vente :p

Blir den amerikanske versjonen selvsagt.

Endret av Jakoozie
Skrevet

Spilt litt den japanske versjonen og dette er uten tvil det beste gameplayet et DS-spill har oppnådd så langt. Styringen fungerer utrolig bra, og viktigst: det er utrolig gøy! Musikken og grafikken er herlig, og det ser også ut til å være en bra main quest.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

DS er i likhet med GB, GBC og GBA helt sonefri...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Noen som vet en bra side å bestille Zelda PH fra?

EDIT: Fant et par, tre sider (blant annet Gamespot).. burde lett litt først..

sorry det

Endret av Jakos-k
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

vgp.ca er mye brukt her på forumet. dvdboxoffice er også et alternativ, men har i grunn de samme prisene som vgp. Begge er kanadiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...