Gå til innhold

Bruker du hjelm når du sykler?


Rescue me

Bruker du hjelm når du sykler?  

307 stemmer

  1. 1. Bruker du hjelm når du sykler?

    • Ja
      76
    • Som oftest
      19
    • Av og til
      24
    • Sjeldent
      37
    • Nei
      151


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker ikke det fordi det ser helt jævlig ut.

9410980[/snapback]

QTF

 

hvis jeg skal sykle pa veien, eller fort i ukjente skoger etc bruker jeg den heller.

Har hort om Facebook-gruppen som kjorer pa syklister fordi de er i veien.

 

Jeg er enig i at syklister ikke burde vaert i veien, men er helt imot at de skal kjore pa dem :s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Bruker ikke hjelm, nei. Fucker opp håret er jo en ting, men den andre ting er vel at jeg faktisk har kastet den hjelmen jeg hadde, etter at den ble ødelagt litt etter litt da jeg syklet.

Men har aldri fått noen skader der jeg har måttet dra til legevakten, såeh :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker faktisk ikke hjelm. Selv om den reddet meg for noen år siden da jeg tryna hardt. en av grunnene til at jeg ikke har skaffet meg en ny kan jo være at jeg ikke har sykkel , men da jeg skaffer ny sykkel, kommer jeg nok til å skaffe hjelm ja. :yes:

Endret av Wnd
Lenke til kommentar

Det å spørre om hvorfor en bruker hjelm er et latterlig dumt spørsmål. Det blir nesten som å spørre hvorfor du har på deg en fallskjerm når du hopper fra et 600 meter høyt fjell...

 

Ja jeg bruker hjelm. Kunne brukt en knallrosa hjelm, bare for å gni det mer inn. Driter i hva de andre sier. Bruker bilbelte også. Safety first.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Det å spørre om hvorfor en bruker hjelm er et latterlig dumt spørsmål. Det blir nesten som å spørre hvorfor du har på deg en fallskjerm når du hopper fra et 600 meter høyt fjell...

9415474[/snapback]

Så er det ikke nødvendigvis selvmord å ikke bruke hjelm på sykkelen da... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten alltid hjelm når jeg sykler.

 

 

for det første er det alt for dyrt for hjelm, for det andre ødelegger den håret.... Dessuten glemmer jeg bare slike ting uansett. burde vel brukt det men gidder ikke :p

9414584[/snapback]

Kjøpte min hjelm på Coop Mega eller noe sånt, tror den kostet meg under 100,-

Lenke til kommentar
Det å spørre om hvorfor en bruker hjelm er et latterlig dumt spørsmål. Det blir nesten som å spørre hvorfor du har på deg en fallskjerm når du hopper fra et 600 meter høyt fjell...
Så er det ikke nødvendigvis selvmord å ikke bruke hjelm på sykkelen da... :roll:

Har ikke sagt noe om selvmord. Sier at det å spørre om hvorfor en bruker hjelm er et dumt spørsmål. Det var et ekstremt eksempel for å sette noe i perspektiv. For meg virker det som om folk ikke bruker hjelm fordi de synes det er teit, at folk kanskje blir mobbet pga. det eller at de ikke må ødelegge den fine hårsveisen... Latterlig.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...