Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Man får sikkert ikke spilt det før sent på lørdag uansett pga heftig pågang på serverne deres. Med mindre de er lure å legger den ut som torrent.

 

Gamer.no legger den ut som torrent

 

 

Gamer må vell laste den ned først, så blir vell kansje søndag for oss da.

 

 

:( håpe ikke at det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Another Surprise…

The upcoming Singleplayer Demo including the Sandbox2 Editor is not the only surprise you can expect from us. Stay tuned for another news message sooner than you might think!

 

:D

Lenke til kommentar

UPDATE

EA GAMES have informed the staff that the 24 Hour Exclusive on the Single Player Demo will be start today at 12:00 UTC/GMT

 

Hentet fra crysisdemo.com Så vi får håpe det ikke stemmer :S

Lenke til kommentar
Man får sikkert ikke spilt det før sent på lørdag uansett pga heftig pågang på serverne deres. Med mindre de er lure å legger den ut som torrent.

 

Gamer.no legger den ut som torrent

 

 

Gamer må vell laste den ned først, så blir vell kansje søndag for oss da.

Forhåpentligvis har de en egen server for spillsider og andre viktige sider osv.

Lenke til kommentar
115765.jpeg

 

:D

 

O_o samma skjerm, samma mus, samma webcam, samma bakgrunn xD Jeg har bedre høytalere.. men du har det 100x mer ryddig enn meg :o

 

 

 

 

Er litt forvirra her.. er det kun de som har forhåndsbestilt som kan spille demoen? =S kan huske jeg leste noe sånt på crysis forumet

Endret av Zartok
Lenke til kommentar

De skal vel tjene mest mulig penger! Jeg er sånn at jeg nesten pre-orderer for å få demoen NÅ. Og det er kanskje det de prøver å oppnå.

 

Tror ikke jeg gjør det, da. Crysis er jo bra hypet (spesielt inne i mitt hode) og er ikke sikkert det faller i smak en gang ... Så må prøve det før jeg tar pre order.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...