Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Noen som vet om demoen støtter SLI?

 

Trolig så vil den det ja. Synts å huske at det har blitt sakt fra øverste hold, men husker ikke hvor.

 

Noen som vet om demoen støtter SLI?

 

Selfølgelig støtter spilet to skjermkort (SLi). Så lenge du har to make skjermkort, og hovedkort som støtter det. ;)

 

Det er ikke en selfølge at spill kan kjøre multi gpu bare vist du har rett oppsett. Mange spill idag som ikke støtter det uansett om du har det som tregns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sp viss han har 2 skjermkort og spilelt ikkje støtter det kan han ikkje spille? :p

 

 

Neida, jeg kan fortsatt spille det, men spillet drar bare nytte av det ene skjermkortet. Det var saken med Crysis betaen (som ikke støttet SLi) og derfor er jeg litt spent på om demoen støtter det.

 

Og til Aleksanderro, så er det helt riktig det Arveen sier.

 

EDIT: 5 nye innlegg mens jeg skrev det lille der. haha

Endret av Yahh
Lenke til kommentar
Noen som vet om demoen støtter SLI?

 

Trolig så vil den det ja. Synts å huske at det har blitt sakt fra øverste hold, men husker ikke hvor.

 

Noen som vet om demoen støtter SLI?

 

Selfølgelig støtter spilet to skjermkort (SLi). Så lenge du har to make skjermkort, og hovedkort som støtter det. ;)

 

Det er ikke en selfølge at spill kan kjøre multi gpu bare vist du har rett oppsett. Mange spill idag som ikke støtter det uansett om du har det som tregns.

 

Er veldig rart hvis ikke et spill som Crysis ikke støtter SLi. Jeg tok det som selvfølge at det støtter SLi siden det krever så mye, osv.

Lenke til kommentar

Crysis Demo will be public for other users tomorrow (October 27th) at 12:00 UTC/GMT

 

nooooooooooooooooooooooooooooooooooo :wallbash::angry::cry::omg::eek::confused::hm::huh::hrm::ohmy:

er det mulig!, stressa med å formatere PC-en i går og legge inn alt på nytt og så blir det utsatt .

hadde gledet meg til å spille i dag :(

Endret av thunstop
Lenke til kommentar
Crysis Demo will be public for other users tomorrow (October 27th) at 12:00 UTC/GMT

 

nooooooooooooooooooooooooooooooooooo :wallbash::angry::cry::omg::eek::confused::hm::huh::hrm::ohmy:

er det mulig!, stressa med å formatere PC-en i går og legge inn alt på nytt og så blir det utsatt .

hadde gledet meg til å spille i dag :(

 

 

du er ikke eneste.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...