Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
115765.jpeg

 

:D

 

O_o samma skjerm, samma mus, samma webcam, samma bakgrunn xD Jeg har bedre høytalere.. men du har det 100x mer ryddig enn meg :o

 

Sånn btw.. er litt forvirra.. er demoen kun for de som har forhåndbestilt??

 

Er litt forvirra her.. er det kun de som har forhåndsbestilt som kan spille demoen? =S kan huske jeg leste noe sånt på crysis forumet

 

de som har forhåndsbestilt kan laste ned demoen no, men ja du kan laste ned demoen selv om du ikke har forhåndsbestilt, må bare vente til den kommer ut.

Endret av Rizer
Lenke til kommentar

sant =p har lyst på mange spill som kommer ut nå jeg.. hellgate london, crysis, mario galaxy. osv...

 

de som har forhåndsbestilt kan laste ned demoen no, men ja du kan laste ned demoen selv om du ikke har forhåndsbestilt, må bare vente til den kommer ut.

 

 

Ja ok ^^ det var da bra

Lenke til kommentar
var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen :)

ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt?

 

 

den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen

 

Skal den være lastbar får oss som brukere, eller får sider slik som gamer.no ?

Lenke til kommentar
var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen :)

ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt?

 

 

den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen

 

Skal den være lastbar får oss som brukere, eller får sider slik som gamer.no ?

 

ja vi normale folk kan også laste den ned, og ja den kommer på gamer.no så fort de får tak på den.

Lenke til kommentar
var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen :)

ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt?

 

 

den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen

 

da skal pc-en min stå på i natt :)

nokken som veit ein nettside/måte å nedlaste vanelige install filer i torrent program.

mister alltid filer under større nedlastinger, og får DHT error når eg skal instalere programet, med mindre eg nedlaster det gjenom torrent.

Lenke til kommentar
var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen :)

ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt?

 

 

den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen

 

da skal pc-en min stå på i natt :)

nokken som veit ein nettside/måte å nedlaste vanelige install filer i torrent program.

mister alltid filer under større nedlastinger, og får DHT error når eg skal instalere programet, med mindre eg nedlaster det gjenom torrent.

 

satse på at gamer.no er rask ut med en torrent

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...