Gå til innhold

navn skifte i wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, ikke med mindre navnet ditt er støtende på sett eller vis.

Jeg tror det er mulig hvis du overfører karakteren din til en annen realm, og en annen karakter på den realmen allerede har navnet ditt. Så hvis du lager en lvl 1 på realmen du flytter til, med samme navn, så kanskje :)

Skrevet

Slett char'n din (gjerne på natta).

Få noen til å lage en char med akkurat det navnet på char'n du sletta.

Send en klagemail til blizz der du sier at du sletta feil char (gjerne i fylla, har funka mange ganger for en venn av meg, altså derfor på natta).

Få tilbake char'n din, men gi den nytt navn! :thumbup:

NB! Husk å fjerne alt gull og verdisaker i bank+bag'er, ettersom dette kan bli borte for alltid.

Eneste måten så vidt jeg vet.

Skrevet (endret)

Forslaget til bandres skal testes :p

Edit: Kanske jeg skal kalle warriorn min for Nerfbat. Navnet er ikke opptatt en gang :p

"Nerfbat crits you for 1403"

Endret av Tullut
Skrevet
Slett char'n din (gjerne på natta).

Få noen til å lage en char med akkurat det navnet på char'n du sletta.

Send en klagemail til blizz der du sier at du sletta feil char (gjerne i fylla, har funka mange ganger for en venn av meg, altså derfor på natta).

Få tilbake char'n din, men gi den nytt navn!  :thumbup:

NB! Husk å fjerne alt gull og verdisaker i bank+bag'er, ettersom dette kan bli borte for alltid.

Eneste måten så vidt jeg vet.

9351552[/snapback]

Har prøvd, han som retriva charen sin fikk den bare tilbake med en ekstra bokstav i. så hvis charen din heter feks Oriuss så kan du risikere å få den tilbake som Oriiuss.

Skrevet

Når jeg prøvde dette renamet GMen kameraten min sin char slik at jeg fikk igjen min med det samme navnet.

Skrevet (endret)

Kansje hvis man sender en mail til Blizz å spør pent om de kan skifte det? :hmm: Kunne tenkt meg å skifta navn på ene charen min jeg også :)

Endret av XtaZ
Skrevet
Kansje hvis man sender en mail til Blizz å spør pent om de kan skifte det?  :hmm:  Kunne tenkt meg å skifta navn på ene charen min jeg også  :)

9354533[/snapback]

Prøvd, de legger bare til en ekstra bokstav, det gjør navnet enda verre enn det var=P

Skrevet

Hva med å sjekke armory, for så å transfere din char til en realm der noen har samme navn? Etter at du har fått nytt navn, kan du transfere tilbake. Dyrt og tungvint kanskje (siden det er cooldown på transfere), men kan ikke se noen annen måte å få det til.

Skrevet

Du kan jo alltids prøve å sende mail til blizzard og si at flere på servern / irl mobber deg pga. navnet, og da spørre om de kan bytte det for deg :)

Eller få mange til å sende klagemeldinger inn til blizz at navnet er rasistisk, undertrykkende osv ^^

NB. kan vel bli banned for noen dager hvis blizz tar det alt for alvorlig xD

Skrevet
Eller få mange til å sende klagemeldinger inn til blizz at navnet er rasistisk, undertrykkende osv ^^

Det funker faktisk ganske fint, en del i guilden min som gjorde dette.

Skrevet (endret)

Funket enkelt og greit for meg og bare spørre en gm om jeg kunne få skifte navn.

Ellers, kan du jo prøve å si at navnet er støtende osvosv på norsk, og du GJERNE vil skifte det for ikke å få characteren sletta i fremtiden :tease:

Endret av Bzerkr
Skrevet (endret)

Har gjort dette (som en genuin tabbe, derimot) tidligere og fikk char'en restora med en ekstra bokstav i nicket:

Originalt: Vassago

Resultat: Vassagoo

Ikke så særlig kult...

Den eneste måten som "funker" er om du tar server transfer (paid eller free) og oppretter en char på den serveren du skal flytte til før du flytter over char'en din. Da vil du bli spurt om ny navn på char'en når du logger inn.

Endret av bidz
Skrevet
Du kan jo alltids prøve å sende mail til blizzard og si at flere på servern / irl mobber deg pga. navnet, og da spørre om de kan bytte det for deg  :)

9356883[/snapback]

Prøvde dette på roguen min, skrev i GM ticket at jeg hadde stått fram som homofil i lfg channel og at jeg ble spammet ned med harassments og at det var for mange til å bare ignore dem. :!:

fikk standard macro svar i mailen om at det ikke er mulig å skifte navn på characteren etter at den er laget. :thumbdown:

Passer jo ganske bra at jeg har skiftet navn på characteren selv 4 ganger på en privatserver jeg har for å teste ting. in the end, ble lei av navnet på roguen og alle irl vennene mine som spilte på serveren min skiftet server, fikk en av de til å lage en lvl 1 som hadde samme character navn og vips der var jeg kvitt det styggeste navnet jeg har kommet på selv.

Tomkatt@ Dragonmaw----->Zanpaktou@ Grim Batol (og ja jeg vet at det skrives Zanpakutou) :cool:

er jo ikke helt det som sto i posten men var et nært lignende tema så tenkte jeg måtte skrive dette :innocent:

Skrevet
Tomkatt@ Dragonmaw----->Zanpaktou@ Grim Batol (og ja jeg vet at det skrives Zanpakutou) 

Alliance? trur jeg har sett deg før. Er druid lvl 70 på grim batol

Skrevet
Tomkatt@ Dragonmaw----->Zanpaktou@ Grim Batol (og ja jeg vet at det skrives Zanpakutou) 

Alliance? trur jeg har sett deg før. Er druid lvl 70 på grim batol

9429894[/snapback]

Yup, liten Gnom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...