MysticoN Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 hørt mange har blitt renamet av Gm ved forespørsel men hvordan finner man GM på sin egen server? 9432325[/snapback] lol..
NuckChorris Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 hørt mange har blitt renamet av Gm ved forespørsel men hvordan finner man GM på sin egen server? 9432325[/snapback] lol.. 9436453[/snapback] Og poenget var? Du har vært noob engang du også
Minus Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Og siden ingen av dere klarte å svare, gjør jeg det. Trykk på det røde ?. Deretter skriver du en melding, og du vil etterpå få snakket med GM om det han/hun mener det er nødvendig.
Vaenas Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 takker og er ikke så noob har bare ikke fått hørt det fra noen.
Nutjob Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) EDIT: Feilpost Endret 6. september 2007 av zaltmann
MysticoN Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 hørt mange har blitt renamet av Gm ved forespørsel men hvordan finner man GM på sin egen server? 9432325[/snapback] lol.. 9436453[/snapback] Og poenget var? Du har vært noob engang du også 9436878[/snapback] joda, har vært en stor noob selv jeg. men virka som du spurte om hvordan man kontaktet en gm på en privat server.. er ingen gm på private servera.
Nutjob Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 hørt mange har blitt renamet av Gm ved forespørsel men hvordan finner man GM på sin egen server? 9432325[/snapback] lol.. 9436453[/snapback] Og poenget var? Du har vært noob engang du også 9436878[/snapback] joda, har vært en stor noob selv jeg. men virka som du spurte om hvordan man kontaktet en gm på en privat server.. er ingen gm på private servera. 9443503[/snapback] uansett om det var det du trodde kan det hende han mente det, hvordan kan han vete at det ikke er det da? Joda, du kan tenke deg til det, men er ikke alle som gidder dessuten tror jeg du kommenterte feil person, var ikke han som skrev det lenger oppe
Empire of the Sub Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hvis man vet nøyaktig hva man skriver til en gm, og da mener jeg virkelig også. Finn på en grunn som er så teit, men alikevel umulig å finne opp, så skal jeg love deg at GM'en skifter navn. Det kan være hva som helst, så lenge den er skrevet bra.
PcT Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Få en venn til å skrive til en GM at navnet ditt betyr noe dritt på norskt og kryss fingra.. Det gjorde jeg, funka fett det.
Vaenas Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 noe av det samme jeg har hørt folk gjøre. litt dritt om du blir bannet i et døgn da men det overlever du.
Thraze Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Få en venn til å skrive til en GM at navnet ditt betyr noe dritt på norskt og kryss fingra.. Det gjorde jeg, funka fett det. 9446558[/snapback] Har jeg og prøvd engang, og funka ikke
Poor Leno Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Send en ticket til Blizzard, eller få en kompis til å gjøre det, og si at navnet du bruker faktisk betyr noe stygt på norsk. Du vil få en liten advarsel, og blir nødt til å skifte navn! Genialt! Eh, lære meg å lese siste post også! Sorry! Endret 7. september 2007 av Poor Leno
Minus Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Men hvis du da skriver at det betyr noe grusomt forferdelig og rasistisk, da kan du jo være rimelig ille ute? Litt kjipt å få bannet accounten på heltid pga et navn.
stonebro Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Men hvis du da skriver at det betyr noe grusomt forferdelig og rasistisk, da kan du jo være rimelig ille ute? Litt kjipt å få bannet accounten på heltid pga et navn. 9449780[/snapback] Hadde en Warrior på server'n min med nicket Focus i et raidguild. Siden han var warrior, ble han etterhvert en av main-tankene. Problemet oppsto når man skulle lage en macro for å assiste han ... kommandoen du må skrive da er; /focus Focus -> "No such target". Etter litt masing forandra de navnet hans. Til Phocus. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå