Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
I've gots teh hookeDz on codfourz! Spillet er ganske herlig :)

9503458[/snapback]

 

 

Hehe :D enig der :p Eneste jeg mangler nå er en 40" FULL HD Samsung tv :blush:

 

Men den koster jo "bare" 20 tusen :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Faen til mye smiley og dårlig quoting, samt linjesløsing!

Men hva i all verden skal du med en full HD tv til Call of Duty 4 Spilling? Det har oppløsning på 720p...

9505014[/snapback]

 

 

Jeg har en PS3 også da smarten :roll:

 

Når jeg først skal punge ut på en ny tv, selv om det ikke skjer, så skal den kjøre fullt.

Lenke til kommentar
Skal dere se forskjell på 1080p og 720p så må dere nok ha en større skjerm,godt over 50 " ellers så blir forskjellen minimal

Til oppløysning så er det du sier ikke en fasit, hva man foretrekker og se på er opp til enhver person og gjøre seg en mening om.

 

Jeg ville heller sett på en skjerm med 1080p enn en skjerm med samme størrelse og 720p, rett og slett fordi de ekstra pikselen faktisk er tilstede, og selv om man ikke ser hver piksel så er de der og hjelper.

Lenke til kommentar

Halo meg her, og Halo meg der, har vi ikke nok tråder man nevner det spillet nå? :roll:

Ja, Halo 3 blir en fin opplevelse og sikkert korter ned ventetiden for veldig mange, men for veldig mange er Halo3 ikke mer en nok en ok/bra tittel som kommer ut.

 

Så til hva tråden handler om, nemlig COD4 beta.

Synes det både er lurt og bra at de stenger betaen 30 sept, for da kommer suget til å fortsette frem til lansering og jeg går på ingen måte lei.

Hadde egentlig ikke forventet noe annet heller, men gikk jo noen rykter om at den varte frem til lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...