Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Oblivion er en tillegspakke som også kom på pc, r6 red pack kosta penger, men så ble den gratis sammen med black pack siden de ble gratis på ps3. Splintercell kan jeg ikke si noe om

9509232[/snapback]

Hva er så poenget? :hmm: At de burde gi dem ut gratis? De koster jo fremdeles penger å lage, men de burde egentlig gi ut veldig billig eller gratis, spesielt hvis spillet selger bra ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det koster shit å lage tilleggsmaps. Hør på folka som grein fordi de måtte ut med litt penger for noen feete maps som kom til Gears. De mapsa er gratis nå, men nå spiller få Gears lengre. Gratis maps er en fin ting, men det koster å lage dem. Tenk på det, idioter.

9509830[/snapback]

Tviler på at det koster så jævlig mye å lage dem

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Det får da for faen i helvete ta og holde med at man punger ut 5-600 jævla kroner for et spill, og i tillegg må kjøpe "Gullmedlem" så mye man kan få spilt online, og slippe purke biler i Test Drive Unlimited.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det det?

9510714[/snapback]

 

Å lage et map er ikke noe utviklerne finer på at de skal gjøre for moro skyld, for så å smelle sammen et map i løpet av noen timer på måfå.

 

Først skal det finnes ut hva slags map det skal være, så skisses det, så designes det, så skal det lages i spillmotoren, så skal det lages flere texturer og gud vet hva. Ser man hvordan de lager flere Maps hos f. eks Bungie skjønner man at det skal en god del arbeid til før det blir ferdig. :yes:

 

Edit: Leif

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
En hel haug med innlegg som ikke har noe med COD4 betaen og gjøre. Keep it up så vi får til en hel side..

9511004[/snapback]

 

Og du bidro.

 

Anyways. Har spilt noen timer med betaen nå. Hva får man hvis man gjør de challengene? Har en del våpen som ikke er låst opp enda. Er det kun levelene som åpner opp våpnene eller må man gjøre challenges også?

Lenke til kommentar

Vannskelig er jo veldig relativt føler jeg.

 

Det er jo ikke noe problem å gå opp i rank, det krever bare mye mere poeng! Men du klarer det til slutt bare du gir det nok tid hvis du skjønner.

 

Selv har jeg ikke klart å unlocke G3, å da har jeg tatt alle challanges, bortsett fra alle Head shoota med AK47. Men har ikke sett noen andre som har den heller "online"

 

Jeg hørte rykter om at de skulle åpne for level 25 før betaen stengte....som er den 30 September. Men vet ikke når og om det i det hele tatt blir.

 

Gleder meg hvertfall sinnsykt til hele spillet kommer ut. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...