Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det kun blir en ting man kan sette på våpenet i fullversionen? Red dot sight og silencer ville vært sweet..

9512806[/snapback]

 

Det står på challengen hvilken pris du får for den mener jeg å huske;)

 

Håper virkelig de har satt oppleveling til litt hurtigere i betaen enn hva de gjør i fullversionen, for ellers vil jo samtlige få maks rank første uka spillet er ute..

9511158[/snapback]

 

Du er klar over at du spiller en beta og ikke en demo? Hele poenget med en beta er jo at du skal gi feedback. Nå kan det jo være du gir feedback til Infinity Ward samtidlig som du syter her, men måten du skrev på tyder på det motsatte.

 

Jeg har i alle fall gitt feedback om at jeg vil ha flere enn attachments på samme våpen, men hjelper alltid at flere vil ha det samme. :)

Lenke til kommentar
*Snipp*

9514043[/snapback]

 

Og hva syter jeg over mener du??

At man levler fort er jo ikke noe problem, jeg bare svarte mitt syn på en ting som ble diskutert her inne.

 

Å få flere attachments er jo heller ikke noe problem, jeg lurte kun på om noen visste. Tror du Infinty Ward ville svart meg om jeg sendte dem mail og spurte?

 

Nå må du ikke glemme du er på et diskusjonsforum, i en tråd som handler om COD 4 beta da;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Noen som vet om det kun blir en ting man kan sette på våpenet i fullversionen? Red dot sight og silencer ville vært sweet..

9512806[/snapback]

 

Det står på challengen hvilken pris du får for den mener jeg å huske;)

 

Håper virkelig de har satt oppleveling til litt hurtigere i betaen enn hva de gjør i fullversionen, for ellers vil jo samtlige få maks rank første uka spillet er ute..

9511158[/snapback]

 

Du er klar over at du spiller en beta og ikke en demo? Hele poenget med en beta er jo at du skal gi feedback. Nå kan det jo være du gir feedback til Infinity Ward samtidlig som du syter her, men måten du skrev på tyder på det motsatte.

 

Jeg har i alle fall gitt feedback om at jeg vil ha flere enn attachments på samme våpen, men hjelper alltid at flere vil ha det samme. :)

9514043[/snapback]

 

 

Intressant. Har ønsket det samme!! :O har du en emaiL? Tror ikke jeg fikk sendt til riktig plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kill cam, funker bra, det gjør at du må flytte deg etter man har drept noen, så det ikke blir noen kamping plass der, men man burde kunne slå det av, regner med at man får ganske mye frihet i det ferdige produktet

Lenke til kommentar
Jeg er for kill cam, men det har sine baksider ja.

 

Ang. våpen synes jeg det er ganske rettferdig at begge lag får en like stor bit av kaka, i COD3 var det jævlig kjipt å være tysker pga våpenene.

 

CTF er med, men ikke i betaen. Det samme gjelder Headquarters, som var den beste moden i COD2 IMO. Last man standing (team) hadde sikkert blitt moro!

9514419[/snapback]

 

''Jeg er for kill cam''

 

Nei det er du ikke

 

''

Ang. våpen synes jeg det er ganske rettferdig at begge lag får en like stor bit av kaka, i COD3 var det jævlig kjipt å være tysker pga våpenene.''

 

Nei, urealistisk To the bone ! Så du mener at irakere,/arabere, sovjetiske skal løpe rundt med topp moderne M16 og M4. Amerikanere med ak 47 ?

Lenke til kommentar

Her er den lista av ting jeg har gitt feedback om. Kanskje noen av dere får ideer om ting dere vil gi tilbakemelding om eller kan backe opp meg på noen av mine. :):

 

1. Fjerne Killcam. (alternativt se pkt. 5)

 

2. Øk respawntiden. (alternativt se pkt. 5)

 

3. Endre måten UAV/radar fungerer på. Enten kan man sende den til et punkt slik som Air Strike eller så sirkler den bare over slagmarken noen ganger før den forsvinner. Den bør også bare se et relativt lite område under seg. Den bør heller ikke se folk under tak. (alternativt se pkt. 5)

 

4. Øk antall kills som trengs for radar, air strike og chopper fra 3,5,7 til 5,7,10.

 

5. Legg til en hardcore variant av gamemodene. F.eks "Team DM Hardcore" Her har man ikke tilgang til radar, killcam og respawntiden er lengre enn vanlig.

 

6. Legg til andre game modes som CTF og i tillegg en FFA hvor man kan joine som parties, men ikke få ranks/xp. Dette er fordi vi er 3 her i huset med 360 og ingenting er så artig som å mose hverandre en gang i blant. :p

 

7. Endre eller fjern kniven. Det er forjævlig å skyte en fyr 4-5 ganger i trynet med pistol mens han løper mot deg bare for å bli stukket ned like etterpå. Endre den til 2-3 slag i front.

 

8. Endre eller fjern den game mechanicen som gjør at man dukker opp på radaren når man skyter. Dette er et punkt der jeg synes folk som faktisk spiller med headset eller høy lyd bør få belønning for å høre etter fiender. Istedenfor at alle får lydene som input på radaren. Dersom den ikke skal fjernes så bør den ikke fange opp skyting i så altfor stor radius.

 

9. Silencer til Sniperne.

 

10. Flere attachments på samme våpen. Alle attachments har jo fordeler og ulemper så det blir ikke overpowered å ha alt eller flere på samme våpen.

 

11. Utplasserte C4 forsvinner etter en stund selv om man ikke har dødd eller brukt de. Dette må endres.

 

Det tror jeg var alt. i alle fall foreløpig. :)

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Kill cam kan være noe man skrur av/på når man creater server. Håper vi får en myyyyye bedre måte og hoste/joine servere.

 

Jeg tror også de aller fleste er enige om at det burde være mulig med flere attachments. Jeg stemmer for at det er mulig og få to stk, ikke flere.

 

Også burde det være mulig og lage flere våpenklasser. Synes det burde være rundt 10 eller noe. Spesielt siden det kommer flere våpen i fullversjonen.

 

Edit: Tror og håper IW tar til seg all feedbacken som kommer til dem altså, er nok rimelig mye også. Hvis de gjør det, kommer vi til å få et helt vilt bra spill!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Kill cam kan være noe man skrur av/på når man creater server. Håper vi får en myyyyye bedre måte og hoste/joine servere.

 

Jeg tror også de aller fleste er enige om at det burde være mulig med flere attachments. Jeg stemmer for at det er mulig og få to stk, ikke flere.

 

Også burde det være mulig og lage flere våpenklasser. Synes det burde være rundt 10 eller noe. Spesielt siden det kommer flere våpen i fullversjonen.

9514742[/snapback]

 

Ja silence og red dot sight hadde vært gull på m4. Men dette regner jeg med er med i full versjonen ellers er det helt latterlig.. *modern warfare* go figure

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Ja silence og red dot sight hadde vært gull på m4. Men dette regner jeg med er med i full versjonen ellers er det helt latterlig.. *modern warfare*  go figure

9514771[/snapback]

Gameplay > Realisme

 

Som du ser kommer realisme i andre rekke. :)

9514780[/snapback]

Jepp, klart det, men det er alikevel idiotisk at det ikke går ann å ha f.eks et sikte OG silencer, eller granatkaster OG sikte, eller hva man måtte ønske. Som sagt, alle har sine fordeler og ulemper. Og jeg synes heller ikke det er nødvendig med flere enn to attachments, trenger jo ikke å bli for mye av det gode heller.

Lenke til kommentar
Jepp, klart det, men det er alikevel idiotisk at det ikke går ann å ha f.eks et sikte OG silencer, eller granatkaster OG sikte, eller hva man måtte ønske. Som sagt, alle har sine fordeler og ulemper. Og jeg synes heller ikke det er nødvendig med flere enn to attachments, trenger jo ikke å bli for mye av det gode heller.

9514814[/snapback]

Ja, du har et poeng der. Hadde vært najs å hatt både silencer og red dot. :dribble:

Lenke til kommentar
Enig med absolutt alt bortsett fra fra nr 9 TwiiK.

9514759[/snapback]

 

Tja, den nr. 9 er dersom de ikke gjør noe med det at man dukker opp på radar når man skyter. :p Helgardering liksom.

 

Vet ikke hva dere mener om det, men jeg synes det er teit at dersom man er sniper på Overgrown og ligger i et hjørne av mapet og skyter mot noen i motsatt hjørne så dukker du opp som en rød prikk på radaren deres slik at de vet nøyaktig hvor du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...