Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en key som jeg ikke har bruk for. Så Nøyaktig klokken 04.00 trekker jeg en vinner :)

Send PM med E-post adresse hvis dere vil ha  :ermm:

 

(Lite å gjøre på  :p )

9497960[/snapback]

Hehe. takk for tilbude i det minste.

Men fikk presist nå (et minutt over tre. skulle det ikke være hver time?) en mail fra Tor-Steinar med en liten kode til meg :) så.. laster ned nå

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt beta'en et par timer, klarte ikke å stoppe.. Blir årets spillhøydepunkt for meg ihvertfall, utrolig rått spill! Jeg bare elsker det!

 

Synes det er greit at man kan velge våpen fritt, uavhengig av lag. Blir man drept så blir man drept, AK eller Colt spiller ingen rolle for meg. Dessuten irreterte jeg meg på CoD3, at man som axis ikke hadde en brukendes semi-auto rifle som rifleman (semi-auto som i Garand hos allies).

 

Herlig at man kan sette sammen "våpenpakker", og at man får upgrades etterhvert.

 

Lurer på om man kan spille splitscreen live på den endelige utgaven, slik man kan med CoD3. Noen som vet? Det skulle jo være et høydepunkt med CoD3 hos meg, men skriften som viste hvem som drepte hvem ødela alt dersom man spilte 4 stk.

 

Synes CoD2 var konge, CoD3 var litt skuffende, mens CoD4 ligger godt an til å bli det X360 spillet jeg rangerer høyest. Gleder meg til relaese!! *forhåndsbestille*

Lenke til kommentar

Jeg og de to jeg bor med ble sittende og spille betaen til 5 i natt så nå har jeg totalt 10 timer under beltet. Begynner å danne meg et godt inntrykk over ting jeg skal melde til beta feedback nå.

 

Fant jo forresten ut at Search & Destroy game moden var akkurat som CS så der ble jeg veldig glad. :p

 

Her er noen av de større tingene jeg kan tenke meg å feeedbacke om:

 

Jeg rett og slett hater Kill Cam. Det skal sies at instant respawn gjør at jeg bare trykker x og skipper hele greia for å spawne raskere, men jeg merker at det er en del andre som bruker den for å ta meg.

 

Jeg synes respawntiden burde være enten 10-15 sekunder eller i slike bolker som i andre spill, merk Day of Defeat der respawntimeren går hele tiden og folk spawner når den når 0.

 

Knife må endres. :p Det er for ille å skyte en fyr 4-5 ganger i magen med pistol mens han stormer mot deg bare for å bli stukket ned. Endre den til onehit i ryggen og 2-3 hits i magen. Jeg har klart å få 30+ kills med bare å løpe rundt og knive folk. Det blir litt teit.

 

Synes radaren er for rå. Du får den nesten med en gang og at den ser alle (unntatt de med Jammer) uansett om de utendørs eller innendørs. Dette synes jeg bare bidrar til at alle løper rundt og kniver hverandre. Spiller laget ditt noenlunde bra så er det ikke noe problem å ha konstant radar. Den bør endres til å faktisk oppføre seg som en UAV - kanskje sirkle rundt banen og se folk som er utendørs eller at man sender den til et punkt slik som Air Striken.

 

Helikopteret bør flyttes til 10 kills. Nå er det mer slik at får man Air Strike så får man helikopter ettersom det ikke er noe problem å knerte to stykker med Air Striken.

 

Og når dette er sagt så har jeg også tenkt å foreslå at de kan legge til en ny game mode som heter f.eks "Team DM hardcore" hvor man ikke har Kill Cam, Radar, instantrespawn osv. Tror det kunne slått an.

 

En litt artig ting jeg fant ut utpå morgenen er at man kan bytte ut pistolen med et primary våpen og løpe rundt med f.eks 2 snipere. Dette har sikkert mange visst om lenge, men var litt artig å løpe rundt med 2 svære maskingevær og RPG. :p Så ut som et pakkesel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...