Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes betaen er knallrå, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe det da jeg merker at jeg begynner å bli litt lei allerede nå. Synes gameplayet er altfor raskt til tider. Er bare på den store åkerbanen at det roer litt ned. Blir veldig fort ensformig når det er fullt kjør hele tiden.

 

Fikk nettopp 45-2 på den banen med kontorbygningen isted og 30 kill streak på åkerbanen. :p Sniper er så hinsides konge i spillet her. Eneste våpenet jeg bruker uansett bane.

 

En ting Halo 3 kunne tatt fra spillet her er det at man holder seg til de samme folka gjennom matchmaking hele tiden. Gir en mye bedre flyt.

Lenke til kommentar
er ganske sikker på at eg kommer til å spille dette meir en halo 3, men no har me ikkje sitt halo då

9495587[/snapback]

 

 

vel, det var jo en beta også på halo 3 for ikke mange måneder siden da.

sammenlignet, tror jeg nok IW har lagt ut et langt mer "ferdig" produkt enn det som var tilfelle med halo 3.

men jeg er helt enig med deg. jeg er også CoD4-hore :)

Lenke til kommentar

Savner 10-sekunders respawn som i toern. Dette er tidvis for kaotisk til å la oss spille virkelig strategisk. Dessuten plager det meg at folk fortsatt foretrekker slik meningsløe moduser som free-for-all og team deathmatch. Her løper man rundt som høns uten mål og mening og kan derfor ikke bruke kartet på langt nær så strategisk som man kan i objektiv-modusene. Savner fortsatt Capture the Flag.

 

Synes alt i alt at CoD2 fortsatt er bittelitt kulere, med tanke på både brett, våpen og moduser (CtF!!), men det er mulig CoD4 vinner mitt hjerte med fullversjonen.

Lenke til kommentar

Synes alt i alt at CoD2 fortsatt er bittelitt kulere, med tanke på både brett, våpen og moduser (CtF!!), men det er mulig CoD4 vinner mitt hjerte med fullversjonen.

9496299[/snapback]

 

Trur du skal vente til fullversjonen kommer før du sier noe.. lure på kossen singelplayer blir eg .. gleder meg sjukt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...