Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva dere mener om det, men jeg synes det er teit at dersom man er sniper på Overgrown og ligger i et hjørne av mapet og skyter mot noen i motsatt hjørne så dukker du opp som en rød prikk på radaren deres slik at de vet nøyaktig hvor du er.

9514834[/snapback]

Jeg synes det er dritdeiling, for da slipper man campere med sniper. Værste som er!

Lenke til kommentar
kjekk måte å hindre evig camp.

 

En annen kjekk måte å hindre evig camp på er å bruke øynene.

 

Det er det som er hovedproblemet mitt i spillet. Folk som sprinter overalt fordi de vet hvor fiendene er. Enten brukte de killcam, eller så de de på radaren da de skøyt eller så har de radar. Det er alltid en av delene og det bidrar til at bare et fåtall spiller taktisk.

 

Blir du skutt av en sniper uten å vite hvor han er så løper du ikke for å finne han. Du sniker deg, spør teammates, sjekker hjørner osv. Fører til mye artigere gameplay. I alle fall fra mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
kjekk måte å hindre evig camp.

 

En annen kjekk måte å hindre evig camp på er å bruke øynene.

 

Det er det som er hovedproblemet mitt i spillet. Folk som sprinter overalt fordi de vet hvor fiendene er. Enten brukte de killcam, eller så de de på radaren da de skøyt eller så har de radar. Det er alltid en av delene og det bidrar til at bare et fåtall spiller taktisk.

 

Blir du skutt av en sniper uten å vite hvor han er så løper du ikke for å finne han. Du sniker deg, spør teammates, sjekker hjørner osv. Fører til mye artigere gameplay. I alle fall fra mitt synspunkt.

9514925[/snapback]

 

word to the motha, en som har skjønt det.. Graw spella er konge multiplayer, der må man faktisk ha litt skills..

 

Derfor jeg hater halo spilla, bare løper rundt å skyter på allt og alle.. Kids spill, behøver ikke ha noe skills omtrent..

Lenke til kommentar

Er jeg virkelig den eneste som synes alt er perfekt som det er nå, dog utenom kniven som er waaay overpowered. Liker at ikke alt er realistisk, med følgende fokus på gameplay, som i alle fall jeg på dette stadium synes er rett og slet skitgøy.

 

Kan se hvorfor folk vil ha killcam, dot på kartet når man skyter og alt det der bort, men jeg ser det, og jeg beklager når jeg knuser sarte tær, som ren whine fra folk som er knust over at campingen deres ikke bringer like mye profit som før.

Lenke til kommentar

Å generalisere er litt vel dristig når det kommer til dette, det som folk tidligere har opplevd har vært isolert, nå var det en haug som fikk det over en lengre periode (inkludert meg), og tro meg, det vanlige trikset fungerte ikke her i gården. Prøvde i snauparten av en time.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det noe jeg gleder meg til så er det Realism mode i hvertfall.

Ingen crosshairs, ingen radar osv..

Det blri utrolig digg. ^^

9515794[/snapback]

 

ja det blir artig med 2vs2 eller 3vs3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...