Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk anmerking og 2 ukers pc-forbud fordi jeg hadde lekket fronter-passordet til en tvilsom kamerat. Fyren jeg ga passordet til, logget seg inn og skreiv "jævla hurpe" til lærern. Dette skjedde en helg. Første skoletime på mandag kom rektor og læreren inn i klasserommet og tok med seg kameraten min på kontoret. Ble fort avslørt da jeg var den eneste som visste passordet hans. :ph34r:

 

Det morsomme var at jeg og vennen som sendte meldingen fikk 2 ukers utestengelse, mens offeret fikk 4. Dette fordi passordet måtte være topphemmelig og ikke deles med noen. Han skulle da være skrekkeksempelet for hva som skjer hvis reglene ikke overholdes.

 

PS: dette var i 5.-6. klasse.

 

edit: Jeg ser nå at dette egentlig bare var en historie, og ikke en anmerking, men det får bare være.

Endret av Bearar
Lenke til kommentar

kan foresten adde at da jeg gikk i 10-klasse fikk jeg anmerkning for å REISE MEG da han ene i klassen gikk over klasserommet henn til meg for så å slå meg i armen..... livet er urettferdig :\

 

(det var ikke første gang noe slikt skjedde, mistenker at lærere generelt hater meg)

Dersom en person hadde kommet gående over klasserommet midt i timen, forstyrret timen, gitt meg anmerkning siden jeg reiste meg for å ta imot et slag han helt tydelig kom for å gi...

Tror jeg hadde gitt en god en sånn rundt omkring nesetippen. Ville egentlig være verdt det, bare for å se om han ville fått anmerkning for "falt midt i klasserommet under en time".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig var jeg en fan av den vel så kjente "stift på stolen".

 

Problemet var at jeg til slutt oppgraderte en vel så uskyldig tegnestift til en liten hjemmeslipet spiker på nesten 2cm.

 

Læreren fikk stivkrampesprøyte og jeg ble sendt sporenstreks hjem i tre dager. Dette var på barneskolen. Tror det var i 5-klasse jeg gikk.

 

Veldig kult den gang, men ikke fult så kult i dag :)

 

Ellers så var det ikke så mye galt jeg gjorde. Ble jo noen små slosskamper da jeg var ganske hissig av meg, men dette går ikke under kategorien "kult" og dette er et tilbakelagt kapittel.

 

Likte forresten den posten ganske tidlig i tråden med "urinering på medelev" hehe. Fanatastisk nedverdigende for offeret :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

de feteste anmerkingene er nok

"slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse".

og

"sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen)

og

"detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen"

 

dette er bare barneskolen :rofl:

 

Hvor gammel er du? 12?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke en eneste annmerkning fra noenting, men en gang holdt eg på å få.

 

 

En eller flere jevler hadde satt BIOS passord på skole-PCene og som klassens "datageni" gikk absolutt ALLE; og da mener eg ALLE PÅ HELE SKOLEN å spurte hva eg hadde gjort og hvorfor og om eg kunne endre karakterer osv. Tipper selv ingen på hele skolen vet hva bios er engang, og etter det ble flere lærere sykelig skeptisk til meg gjennom resten av året..jaja fikk hvertfall ingen annmerkning :)

Lenke til kommentar

de feteste anmerkingene er nok

"slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse".

og

"sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen)

og

"detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen"

 

dette er bare barneskolen :rofl:

 

Hvor gammel er du? 12?

 

du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa :roll:

Lenke til kommentar

**

Vi hadde samme opplegg på barneskolen og vidregående skole, det var ren diktatur på den tiden, men det ble MYE bedre på vgs. da fikk du sjeldent anmerkning. I tillegg til anmerkninger på barneskolen, fikk vi 10 min. gjensitning pr. anmerkning, og pluss at foreldrene måtte underskrive på alle anmerkningene slik at lærerne hadde kontroll over at elevene viste anmerkningene til foreldrene.

Lenke til kommentar

de feteste anmerkingene er nok

"slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse".

og

"sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen)

og

"detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen"

 

dette er bare barneskolen :rofl:

 

Hvor gammel er du? 12?

 

du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa :roll:

 

Jeg er 18. De anmerkningene var ikke særlig fete. Dumt gjort kanskje, men ikke fete.

 

Hvor gammel var du da du gikk ut av barneskolen?

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

de feteste anmerkingene er nok

"slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse".

og

"sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen)

og

"detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen"

 

dette er bare barneskolen :rofl:

 

Hvor gammel er du? 12?

 

du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa :roll:

 

Er du så uintelligent at du mener at "14-20-årsalderen" er en repressentativ alder? En på 14 er et helt annet sted enn en 20-åring, både fysisk og mentalt.

Lenke til kommentar

de feteste anmerkingene er nok

"slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse".

og

"sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen)

og

"detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen"

 

dette er bare barneskolen :rofl:

 

Kjekt å vite at mine skattepenger en vakker dag skal brødfø deg.

/sarkasme slutt

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...