Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

jeg synes de er ganske fete...

jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden.

 

jeg går ikke på vg1 :rofl:

 

 

Hvis du gikk ut av barneskolen for fire år siden.

Etter barneskolen går man tre år på ungdomsskolen.

Etter det begynner man som oftest på VGS.

 

Så lenge du ikke har tatt deg et friår eller gått et år om igjen burde du gå på VG1. En ganske logisk konklusjon med andre ord.

 

Hvis du mente at du gikk at av ungdomsskolen får fire år siden, ikke skoleår altså, men måten vi nummererer år på, går du i 10. klasse nå :)

Synes karen skriver utrolig dårlig norsk, for å være 15-16 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du gikk ut av barneskolen for fire år siden.

Etter barneskolen går man tre år på ungdomsskolen.

Etter det begynner man som oftest på VGS.

 

Så lenge du ikke har tatt deg et friår eller gått et år om igjen burde du gå på VG1. En ganske logisk konklusjon med andre ord.

 

Hvis du mente at du gikk at av ungdomsskolen får fire år siden, ikke skoleår altså, men måten vi nummererer år på, går du i 10. klasse nå :)

Ikke nødvendigvis, det spørs om man teller "mellomtrinn" inn i barneskolen. Kanskje det faktisk er barneskolen, men på min gamle skole hvor vi hadde alle alderstrinn, så gikk det slik:

1-4. klasse: Barneskole

5-7. klasse: Mellomtrinnet

8-10. klasse: Ungdomsskole

 

Så hvis han gikk ut av barneskolen for fire år siden, så går han nok i 8. klasse nå.

Lenke til kommentar

Hvis du gikk ut av barneskolen for fire år siden.

Etter barneskolen går man tre år på ungdomsskolen.

Etter det begynner man som oftest på VGS.

 

Så lenge du ikke har tatt deg et friår eller gått et år om igjen burde du gå på VG1. En ganske logisk konklusjon med andre ord.

 

Hvis du mente at du gikk at av ungdomsskolen får fire år siden, ikke skoleår altså, men måten vi nummererer år på, går du i 10. klasse nå :)

Ikke nødvendigvis, det spørs om man teller "mellomtrinn" inn i barneskolen. Kanskje det faktisk er barneskolen, men på min gamle skole hvor vi hadde alle alderstrinn, så gikk det slik:

1-4. klasse: Barneskole

5-7. klasse: Mellomtrinnet

8-10. klasse: Ungdomsskole

 

Så hvis han gikk ut av barneskolen for fire år siden, så går han nok i 8. klasse nå.

 

1.-7. er barneskole, uavhengig av hva enkeltskoler har valgt som sin løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg synes de er ganske fete...

jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden.

 

jeg går ikke på vg1 :rofl:

 

 

Hvis du gikk ut av barneskolen for fire år siden.

Etter barneskolen går man tre år på ungdomsskolen.

Etter det begynner man som oftest på VGS.

 

Så lenge du ikke har tatt deg et friår eller gått et år om igjen burde du gå på VG1. En ganske logisk konklusjon med andre ord.

 

Hvis du mente at du gikk at av ungdomsskolen får fire år siden, ikke skoleår altså, men måten vi nummererer år på, går du i 10. klasse nå :)

det er feil men bra research/matte :)

Lenke til kommentar

Gikk inn i feil klasse og deltok som normalt i timen, skjønte ingenting da han ble bedt om å forlate timen..

 

Denne var egentlig litt morsom, fordi læreren ikke tenkte over at jeg ikke tilhørte den klassen, satt der sikkert i en halvtime. Deltok mer enn vanlig og prøvde å svare så filosofisk og klokt som mulig.

 

Bare for å ha sagt det er ikke dette noe jeg kunne ha gjort nå, ble gjort som umoden 8klassing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Njææ.. Røyka da jeg gikk på skolen, så ble en del røykeanmerkninger.

Ellers var det ikke mye. Skulking og vanlig bråk.

 

Ble kalt rasist og nazist på VG2, og fikk beskjed om at jeg kom til å ødelegge livet til ei jente i klassen. Men ellers et englebarn :)

 

Edit: Det var altså en lærer som sa det.

Endret av Ihsahn
Lenke til kommentar

Gikk inn i feil klasse og deltok som normalt i timen, skjønte ingenting da han ble bedt om å forlate timen..

 

Denne var egentlig litt morsom, fordi læreren ikke tenkte over at jeg ikke tilhørte den klassen, satt der sikkert i en halvtime. Deltok mer enn vanlig og prøvde å svare så filosofisk og klokt som mulig.

 

Bare for å ha sagt det er ikke dette noe jeg kunne ha gjort nå, ble gjort som umoden 8klassing.

 

Haha, klassisk. Gjort det en gang før, men læreren merket ikke noe.

 

En i klassen min fikk anmerkning for å sparke til læreren i skrittet. Læreren kom ikke på skolen på flere dager...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarte å ikke få fravær en dag jeg var borte. Tror dette var på ungdomskolen. Kom dagen etter med melding om eg var syk dagen før og klasseforstander så rart på meg å spurte om jeg virkelig var borte dagen før. Hun hadde ikke merka det. Var vel rett før jeg fikk anmerkning for falsk melding.

 

Ellers fikk en kamerat anmerkning en gang for å ha gjennomført en "dårlig" prøve i samfunnsfag. På ett av spørsmåla om hva "Marshalltraktaten" innholdt, kom han med en oppskrift. Kan ikke si læreren var fornøyd.

 

Ellers tror jeg at jeg var den eleven i klassen med minst anmerkninger på ungdomskolen. Tror jeg kun fikk en eneste gjennom 3 år. Og det var for å kaste snøball på en kamerat i ett friminutt.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg, samt resten av klassen anmerkningen "For seint". Vil ikke akkurat si at denne var kul, heller mer idiotisk. Er det i det hele tatt lov å gi elever anmerkning for å ha kommet 30 sekunder, til 1 minutt for sent til timen? Alle i klassen satt ute i gangen, og la ikke merke til at læreren hadde gått inn i klasserommet. Jaja, skal i alle fall ta meg en alvorsprat med tullingen som ga meg anmerkningen.

 

Dette har jeg opplevd flere ganger! På ungdomsskolen hadde jeg faktisk en lærer som tok andre veier for å komme usett inn i klasserommet. Han kunne gå ukjente veier i skolens kjeller for å så komme inn i klasserommet og gi oss alle anmerkning for å ikke være i klasserommet når timen startet. Vi satt jo naturligvis på gangen utenfor og fulgte med på det vi trodde var den eneste inngangen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag fikk jeg, samt resten av klassen anmerkningen "For seint". Vil ikke akkurat si at denne var kul, heller mer idiotisk. Er det i det hele tatt lov å gi elever anmerkning for å ha kommet 30 sekunder, til 1 minutt for sent til timen? Alle i klassen satt ute i gangen, og la ikke merke til at læreren hadde gått inn i klasserommet. Jaja, skal i alle fall ta meg en alvorsprat med tullingen som ga meg anmerkningen.

 

Går vi i samme klasse???? Akkurat det som skjedde med oss idag...

 

Hehe, nei, tror nok ikke det :p

 

 

Dette har jeg opplevd flere ganger! På ungdomsskolen hadde jeg faktisk en lærer som tok andre veier for å komme usett inn i klasserommet. Han kunne gå ukjente veier i skolens kjeller for å så komme inn i klasserommet og gi oss alle anmerkning for å ikke være i klasserommet når timen startet. Vi satt jo naturligvis på gangen utenfor og fulgte med på det vi trodde var den eneste inngangen :)

 

Haha, de gjør alt for å gi elevene anmerkning :p

Har fortsatt ikke fått noe beskjed fra han læreren som ga meg anmerkning, og han har heller ikke fjernet den. Får kontakte rektor snart nå.

Endret av stigah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...