Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

 

Hva faen er dette K.I du pleier å gå på?

KI-Kuk-inspeksjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg gikk i 10. klasse hadde vi et avslutningsprosjekt hvor jeg og kompisgjengen bestemte oss for å lage en spillefilm.

Dette ble for hard kost for lærerne og vi fikk anmerkning og stryk fordi det var( og jeg siterer):

 

Moralsk søppel .

 

Vi fikk ikke lov til å vise den frem en gang.

Legg den ut her! :)

Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

Huff og huff, jeg ser og at det finnes possitive og negative annmerkninger, og du har ikke en eneste possitiv anmerkning? dette lover dårlig på en cv altså...

 

men seriøst, va er en positiv eller eventuell nøytral anmerkning?

Vi har ikke positiv anmerkning :) Det bare står der...

 

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

 

Hva faen er dette K.I du pleier å gå på?

KI-Kuk-inspeksjon

Lite kjøpesenter som egentlig ikke heter ki engang..

Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

Huff og huff, jeg ser og at det finnes possitive og negative annmerkninger, og du har ikke en eneste possitiv anmerkning? dette lover dårlig på en cv altså...

 

men seriøst, va er en positiv eller eventuell nøytral anmerkning?

Vi har ikke positiv anmerkning :) Det bare står der...

Ok så det er bare FYI i tilfelle gitt person ikke skal klare å forstå "hmm jeg har fått anmerkning for å gjøre noe som ikke er lov... hva betyr dette? (leser negativ) aaah dette er noe dumt!"

Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

 

Håper jeg ikke framstår som en creepy stalker nå, men jeg kunne ikke unngå å legge merke til at den ene læreren din heter Lars Vågberg. Er dette den samme Lars som tok OL-gull i curling i 2002?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

 

Håper jeg ikke framstår som en creepy stalker nå, men jeg kunne ikke unngå å legge merke til at den ene læreren din heter Lars Vågberg. Er dette den samme Lars som tok OL-gull i curling i 2002?

Det er det ;)

Lenke til kommentar

Dette er ikke egentlig kult, men jeg deler det uansett. Jeg har 3 års skolegang som fravær. Skulka 3 dager i uka fra 2-7 klasse. Starta tidlig kan man si... Har klart å skjerpe meg og prøver så godt jeg kan. ^^

 

En litt rar annmerkning jeg fikk var for å sitte i trappa opp til 10 klasse fordi det kunne være skremmende for 8 klassinger å passere, dette var første dag på skolen i 8ende.

 

I første klasse så løp jeg rundt som en propell og klarte å skalle en mannlig lærer i skrittet, han falt med et hyl og ble liggende. Etter dette skjønte jeg hvorfor folk ikke liker å blir sparka i nøttene.

Hvis du begynte å skulke så tidlig som på barneksolen, så er jo foreldrene dine nødt til å ha fått vite om dette?

Og alikevel fikk du lov til å fortsette med det? :p

 

Sløve foreldre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke egentlig kult, men jeg deler det uansett. Jeg har 3 års skolegang som fravær. Skulka 3 dager i uka fra 2-7 klasse. Starta tidlig kan man si... Har klart å skjerpe meg og prøver så godt jeg kan. ^^

 

En litt rar annmerkning jeg fikk var for å sitte i trappa opp til 10 klasse fordi det kunne være skremmende for 8 klassinger å passere, dette var første dag på skolen i 8ende.

 

I første klasse så løp jeg rundt som en propell og klarte å skalle en mannlig lærer i skrittet, han falt med et hyl og ble liggende. Etter dette skjønte jeg hvorfor folk ikke liker å blir sparka i nøttene.

Hvis du begynte å skulke så tidlig som på barneksolen, så er jo foreldrene dine nødt til å ha fått vite om dette?

Og alikevel fikk du lov til å fortsette med det? :p

 

Sløve foreldre...

 

Agree.

Lenke til kommentar

[..]Dermed så ble læreren fly forbanna og han holt på å sende meg til rektor. Det er ca 20 år siden men jeg husker det enda :)

 

Oia. Jeg lurer på hva det er du lyger om her, jeg. Siden du sist sa dette:

 

En gang så fikk jeg anmerkning for å ha beina på bordet :thumbdown:

Denne var ikke så bra men det er jo en anmerkning så det verdt å ta med.

 

Har også fått 5 andre anmerkninger dette året:

 

1. Pisse i kaffe koppen til læreren

2. Stjele en kvittering på kondomer fra læreren

3. Ikke gjort leksene

4. Gjemt en mus i skuffen til læreren (læreren er livredd mus)

5. Kortslutte lysene på skolen

 

Lurer på hvor mange anmerkninger jeg ender opp med til slutt:)

 

Jeg lurer på om du er førti år og enda går på ungdomsskolen, eller om du løg på deg noen år til slutt. :)

jeg forstår ikke... er jeg veldig dum, det stod vel ingenting om alderen hans der?

du har sunket lavt når du lyver om anmerkninger på forumet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...