Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gutter i klassen min som holder på å få nedsatt i orden og oppførsel(fikk brev for ca 1 uke siden) fikk anmerkning av en lærer. De ser på engelsk timene hans som chill ,osv. Det er derfor alltid bråkete i disse timene. Nå var det flere gutter so fikk anmerkninger. Det var slik at enten hadde noen "skulka" halve 2 timer lange timen , ellers hadde de bråket.

 

Noen i klassen min spurte lærern om å gå på datarommet, de sa du skulle "skrive ut" , først aviste læreren dette med å si "Dere må alltid gjøre noe annet i Engelsk timene" , så gikk læreren med på at de kunne gå. Vel, ikke før halve timen hadde gått kom det ett par elever tilbake, det var 2 elever. De kom med masse tullete unnskyldninger om at skriveren ikke funka, osv. Men læreren avviste unnskyldningene fordi at printern hadde fungert for de andre elevene. De to bråkete elevene fikk nå anmerkning, og nå ble de rasende og sa ting mot læreren.

 

Også var det en elev som bare drev å bråka, han fikk anmerkning for bråk. Han ville ikke h flere anmerkninger fordi han var på grensa til å få nedsatt, så han "Bææda totallt" som læreren sa. Det var liksom slik at han brølte til læreren og kom med unnskyldninger mitt i timen, all oppmersomhet gikk til han, også sa han fornærmelser osv..til læreren, pågikk kanskje i 30min, også da timen ble over, gjorde han det samme...Han bare "Vær så snill, stryk anmerkningen min......" Forklarte masse om at han ikke skulle gjøre det igjne, og at det ikke var hans skyld, Helt til det 15minutter langer friminuttet var over. Engelsk læreren vår sa "Denne klassen får for få anmerkninger" da han sjekket anmerkningene hadde han nå fått 2 stk. Der det sto på den ene. "Lager uro, bråker....i timen", "Klikker helt på læreren fordi han bare fikk en anmerkning" . DRAMATISK TIME.

 

Hahaha! DERE SKULLE HA VÆRT DER!

 

Nei, takk. Jeg har vært gjennom ungdomsskolen en gang før. Jeg opplevde mye lignende. Og jeg kan ikke si at jeg er noe annet enn glad for at jeg er ferdig.

Lenke til kommentar

Innstalerte Linux under engelsk tentamen :w00t:

Fikk faktisk 3 anmerkninger på grunn av dette. :hrm:

Jeg har tatt igjen! Installerte MAC OS X på PC'en til læreren. Gleder meg til å se reaksjonen på oppstart av PC'en i morgen! :cool:

Ny cd, eller minnepenn?

CD. Det klikket totalt for han i dag (HATER Apple Inc.) :love::love:

Er jo helt tett det du driver med, og det er vel ikke bare å legge inn OS X uten å styre masse. Burde ikke gå å bare legge inn et annet OS på en skole PC heller.

Lenke til kommentar

Innstalerte Linux under engelsk tentamen :w00t:

Fikk faktisk 3 anmerkninger på grunn av dette. :hrm:

Jeg har tatt igjen! Installerte MAC OS X på PC'en til læreren. Gleder meg til å se reaksjonen på oppstart av PC'en i morgen! :cool:

Ny cd, eller minnepenn?

CD. Det klikket totalt for han i dag (HATER Apple Inc.) :love::love:

Er jo helt tett det du driver med, og det er vel ikke bare å legge inn OS X uten å styre masse. Burde ikke gå å bare legge inn et annet OS på en skole PC heller.

Styr? Nei. Det går fult ann å legge et annet OS på en skole PC.

Lenke til kommentar

Akkurat fått ny motocross-sykkel. (ktm 450 sx-f) bestemte meg på onsdag å kjøre til skolen. Da jeg skulle hjem fra skolen var det noen pene jenter som så på, tenkte jeg skulle kjøre på med toppen av kremen og dra på bakhjulet (kjøre på bakhjulet). Da jeg har kjørt omtrent 15 meter, kommer gymlæreren og jeg kjører akkurat så jeg ikke traff porschen hanses... Da fikk jeg en helvetes omgang kjeft og en grei bot.

 

eller shar jeg diverse anmerkninger som å ha nytet alkohol på skolen, fått anmerkning for å gjøre hitlerhilsen i Polen (var broren min, men lærerene er diktatorer, så det lar seg ikke ordne), seksuelle aktiviteter med jenter på do og en siste litt drøy en;

det var turntrening i gymsalen, men så var det avbrutt pg.a noen svære 20-årige pedoer som skulle trene der, jeg og to andre venner ble forbannet så npr de var ute tisset vi i flaskene dems. 8 flasker. Når de kom inn hadde noen sett det. De var ikke glade for å si dt sånn og det verste av alt var at vi alle fikk anmerkning for det, ETTER å ha fått hard juling :p lol, men nå skal jeg knulle. Snakkes!;D

 

Edit: da var jeg tilbake å godt var det, vel.. En kompis hadde hatt sex med lærerinnen på do. Husker det så got. Alle var så jævlig misunnelige fordi hun hadde perfekte pupper osv.. Hun var 35 år og tiltrekt av han gutten.. Ble så utrolig mye styr at jeg vurderer og ikke fortelle nå :p men jeg kødder ikke!

Jeg spurte dama om hu ville snakke med meg i helgen, men hun skulle besøke en veninne. Så får se hva morgendagen bringer^^

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Akkurat fått ny motocross-sykkel. (ktm 450 sx-f) bestemte meg på onsdag å kjøre til skolen. Da jeg skulle hjem fra skolen var det noen pene jenter som så på, tenkte jeg skulle kjøre på med toppen av kremen og dra på bakhjulet (kjøre på bakhjulet). Da jeg har kjørt omtrent 15 meter, kommer gymlæreren og jeg kjører akkurat så jeg ikke traff porschen hanses... Da fikk jeg en helvetes omgang kjeft og en grei bot.

 

eller shar jeg diverse anmerkninger som å ha nytet alkohol på skolen, fått anmerkning for å gjøre hitlerhilsen i Polen (var broren min, men lærerene er diktatorer, så det lar seg ikke ordne), seksuelle aktiviteter med jenter på do og en siste litt drøy en;

det var turntrening i gymsalen, men så var det avbrutt pg.a noen svære 20-årige pedoer som skulle trene der, jeg og to andre venner ble forbannet så npr de var ute tisset vi i flaskene dems. 8 flasker. Når de kom inn hadde noen sett det. De var ikke glade for å si dt sånn og det verste av alt var at vi alle fikk anmerkning for det, ETTER å ha fått hard juling :p lol, men nå skal jeg knulle. Snakkes!;D

 

Edit: da var jeg tilbake å godt var det, vel.. En kompis hadde hatt sex med lærerinnen på do. Husker det så got. Alle var så jævlig misunnelige fordi hun hadde perfekte pupper osv.. Hun var 35 år og tiltrekt av han gutten.. Ble så utrolig mye styr at jeg vurderer og ikke fortelle nå :p men jeg kødder ikke!

Jeg spurte dama om hu ville snakke med meg i helgen, men hun skulle besøke en veninne. Så får se hva morgendagen bringer^^

So hardcore!

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Akkurat fått ny motocross-sykkel. (ktm 450 sx-f) bestemte meg på onsdag å kjøre til skolen. Da jeg skulle hjem fra skolen var det noen pene jenter som så på, tenkte jeg skulle kjøre på med toppen av kremen og dra på bakhjulet (kjøre på bakhjulet). Da jeg har kjørt omtrent 15 meter, kommer gymlæreren og jeg kjører akkurat så jeg ikke traff porschen hanses... Da fikk jeg en helvetes omgang kjeft og en grei bot.

 

eller shar jeg diverse anmerkninger som å ha nytet alkohol på skolen, fått anmerkning for å gjøre hitlerhilsen i Polen (var broren min, men lærerene er diktatorer, så det lar seg ikke ordne), seksuelle aktiviteter med jenter på do og en siste litt drøy en;

det var turntrening i gymsalen, men så var det avbrutt pg.a noen svære 20-årige pedoer som skulle trene der, jeg og to andre venner ble forbannet så npr de var ute tisset vi i flaskene dems. 8 flasker. Når de kom inn hadde noen sett det. De var ikke glade for å si dt sånn og det verste av alt var at vi alle fikk anmerkning for det, ETTER å ha fått hard juling :p lol, men nå skal jeg knulle. Snakkes!;D

 

Edit: da var jeg tilbake å godt var det, vel.. En kompis hadde hatt sex med lærerinnen på do. Husker det så got. Alle var så jævlig misunnelige fordi hun hadde perfekte pupper osv.. Hun var 35 år og tiltrekt av han gutten.. Ble så utrolig mye styr at jeg vurderer og ikke fortelle nå :p men jeg kødder ikke!

Jeg spurte dama om hu ville snakke med meg i helgen, men hun skulle besøke en veninne. Så får se hva morgendagen bringer^^

 

Særlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat fått ny motocross-sykkel. (ktm 450 sx-f) bestemte meg på onsdag å kjøre til skolen. Da jeg skulle hjem fra skolen var det noen pene jenter som så på, tenkte jeg skulle kjøre på med toppen av kremen og dra på bakhjulet (kjøre på bakhjulet). Da jeg har kjørt omtrent 15 meter, kommer gymlæreren og jeg kjører akkurat så jeg ikke traff porschen hanses... Da fikk jeg en helvetes omgang kjeft og en grei bot.

 

eller shar jeg diverse anmerkninger som å ha nytet alkohol på skolen, fått anmerkning for å gjøre hitlerhilsen i Polen (var broren min, men lærerene er diktatorer, så det lar seg ikke ordne), seksuelle aktiviteter med jenter på do og en siste litt drøy en;

det var turntrening i gymsalen, men så var det avbrutt pg.a noen svære 20-årige pedoer som skulle trene der, jeg og to andre venner ble forbannet så npr de var ute tisset vi i flaskene dems. 8 flasker. Når de kom inn hadde noen sett det. De var ikke glade for å si dt sånn og det verste av alt var at vi alle fikk anmerkning for det, ETTER å ha fått hard juling :p lol, men nå skal jeg knulle. Snakkes!;D

 

Edit: da var jeg tilbake å godt var det, vel.. En kompis hadde hatt sex med lærerinnen på do. Husker det så got. Alle var så jævlig misunnelige fordi hun hadde perfekte pupper osv.. Hun var 35 år og tiltrekt av han gutten.. Ble så utrolig mye styr at jeg vurderer og ikke fortelle nå :p men jeg kødder ikke!

Jeg spurte dama om hu ville snakke med meg i helgen, men hun skulle besøke en veninne. Så får se hva morgendagen bringer^^

Ultimate trollin' for tha win!

 

Nei. Du lurte ikke meg.

Lenke til kommentar

So hardcore? Du kan vel omtrent si det til alle innlegg her i tråden. Men så er det jo faktisk mitt som er MOST HARDCORE ;) Misunnlig eller?

Jobbe mye = penger = haters!

13-åringer drar ikke til polen!:) Det var når jeg var 15;)

 

Hmm, jeg tror du har en historie med mye trolling.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280147&p=16574442&fromsearch=1&st=0entry16574442

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So hardcore? Du kan vel omtrent si det til alle innlegg her i tråden. Men så er det jo faktisk mitt som er MOST HARDCORE ;) Misunnlig eller?

Jobbe mye = penger = haters!

13-åringer drar ikke til polen!:) Det var når jeg var 15;)

 

Hmm, jeg tror du har en historie med mye trolling.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280147&p=16574442&fromsearch=1&st=0entry16574442

Han er et troll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke noen spesielle kule anmerkninger, men jeg har nok fått tre eller fire anmerknigner for å brøle ut i total latterkrampe etter å ha lest denne tråden under timer og presentasjoner. Tilnærmet umulig å ikke le høylytt, så fra nå av blir tråden lest hjemmera. Fortsett med gode historier og anmerknigner folkens :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...