Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

annmerkning for og løfte opp ræva på vaktmesterns mopedbil, og flytte de n rundt 180 grader. tror de ringte hjem også, ble et helvettes liv

 

 

vi flytta på varebilen hans vi, fy som han kjefta.

 

parkert forann noen andres biler( de sto på umerka handikapp plasser) vi btok alle man og dytta i fronten, og seilte 2 meter bakover, her snakker vi stor varebil.

 

han sa han skulle gi oss ale anmerkninger, og at vi skulle gi navna på eiere av biler, vi nekta, han sto der i to min før han ikke gadd mere.

 

Nå står det notis om handikapp plassene på skolens infoskjermer :new_woot:

Lenke til kommentar

Gikk inn i feil klasse og deltok som normalt i timen, skjønte ingenting da han ble bedt om å forlate timen..

 

Denne var egentlig litt morsom, fordi læreren ikke tenkte over at jeg ikke tilhørte den klassen, satt der sikkert i en halvtime. Deltok mer enn vanlig og prøvde å svare så filosofisk og klokt som mulig.

 

Bare for å ha sagt det er ikke dette noe jeg kunne ha gjort nå, ble gjort som umoden 8klassing.

 

Haha, denne minner meg om en hendelse i begynnelsen av skoleåret i fjor. Vi hadde et stort fellesmøte for vg3 klassene, sånn hvor alle klassene er samlet og får generell informasjon om skoleåret, valgfag osv. Vi var vel godt oppe i 130-150 elever der til sammen. Ca 15-20 minutter ut i møtet rekker en ung kar opp hånden. Så spør han "Vent..eh, er ikke dette møte for vg2 klassene?" hele, og da mener jeg HELE salen bryter ut i høy latter, læreren får til slutt ropt ut "Nei du har nok gått feil" og stakkaren blir nødt til å gå den lange veien til døra (Han hadde så klart plassert seg helt innerst i auditoriet) mens folk skrattler, til slutt bryter salen ut i applaus og han blir hyllet ut dørene.

 

Hahaha er jo litt komisk, men må ha vært utrolig kleint. For en start på skoleåret. Tror jeg bare hadde dratt hjem og lagt meg under dyna og blitt der for evig tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...