Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Min er:

 

Hacket skolens nettverk og endret på karakterar.

 

Ikke for å være kjip mot deg, men går du på Gol? Isåfall var du nok ikke med på hackinga, og du endret heller ingen ting.

(Det som virkelig skjedde var vel at en medelev fjernet fravær for deg. Bare lite fan av folk som skal skryte på seg mer enn hva realiteten er :ermm: )

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Min er:

 

Hacket skolens nettverk og endret på karakterar.

 

Ikke for å være kjip mot deg, men går du på Gol? Isåfall var du nok ikke med på hackinga, og du endret heller ingen ting.

(Det som virkelig skjedde var vel at en medelev fjernet fravær for deg. Bare lite fan av folk som skal skryte på seg mer enn hva realiteten er :ermm: )

Nei, var ikke jeg som hacket, men var den anmerkningen jeg fikk for det.

Lenke til kommentar

Hadde juleverksted på skolen i dag, hvor vi skulle bygge og lodde sammen et juletre med lysdioder og lignende.

Vi fikk så delt ut klementiner, hvor det var konkurranse om å få det lengst sammenhengende skallet.

 

Prøvde flere ganger, men fikk aldri et sammenhengende skall. Bare i små biter.

 

Tok så to klementiner til, hvor jeg fikk to lange skall, men jeg så fort at mitt ikke var det lengste.

 

Ettersom jeg hadde loddesettet klart, så loddet jeg skallene sammen. Fikk så et "sammenhengende" skall på nesten 60 cm.

Gikk opp til læreren for å gi mitt bidrag.

 

Når jeg kom hjem, gikk jeg tilfeldigvis inn på It's Learning, hvor jeg hadde fått meldingen:

 

"Bidro i skrelle-konkurranse. Hadde loddet sammet to skall. Dette er unødvendig bruk av loddetinn, samt juks. Diskvalifisert fra konkurranse, selv om ideen var brilliant".

Du burde fått en positiv for den da :p

Lenke til kommentar

Har fått en anmerkning for å kaste snøball i hodet på en lærer. Det morsomme var at jeg bare skulle tøffe meg litt for noen kompiser og bomme. Men med min sjette sans ble det nok headshot.

En annen gangske bra anmerkning:

En kompis satt inne i et skap med pcen(vet ikke hvorfor han satt i skapet)og gjorde en oppgave. Jeg stod klar med rompa og en annen medelev sto klar med en lang stokk fra et ødelagt kart. Jeg smøg rumpa inn i sprekken til skapet og fyrte av den slappeste og sureste fisen i klassens historie. Deretter klappet den andre medeleven skapet igjen og støttet stokken mot skapet, og andre enden mot veggen. Følgene ble en elev med sterk klaustrofobi samt brekninger av den gode fislukta :).

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har fått en anmerkning for å kaste snøball i hodet på en lærer. Det morsomme var at jeg bare skulle tøffe meg litt for noen kompiser og bomme. Men med min sjette sans ble det nok headshot.

En annen gangske bra anmerkning:

En kompis satt inne i et skap med pcen(vet ikke hvorfor han satt i skapet)og gjorde en oppgave. Jeg stod klar med rompa og en annen medelev sto klar med en lang stokk fra et ødelagt kart. Jeg smøg rumpa inn i sprekken til skapet og fyrte av den slappeste og sureste fisen i klassens historie. Deretter klappet den andre medeleven skapet igjen og støttet stokken mot skapet, og andre enden mot veggen. Følgene ble en elev med sterk klaustrofobi samt brekninger av den gode fislukta :).

Glad jeg ikke er kompis med eg :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

En av de beste jeg har fått var vell noe slikt som dette:

 

''Hadde med seg ark istedenfor PC å skrive på, sa at PC var på rep.''

 

Anmerkning, really? PC'en var inne på ikt kontoret på rep, så jeg skreiv jo selvsagt på ark!

 

(Dette var i norsktimen og vi skulle gjøre oppgaver som ikke krevde pc.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...