Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er også en god del som får helt mongo anmerkninger.

 

Basketball korgen er ikke så langt unna porten som går ut av skoleplassen, så det er ofte ballen spretter ut på bussholdeplassen.

 

Den som henter den får anmerkning. Og læreren spør hvorfor han gikk ut av skoleplassen. "Jeg skulle hente ballen" er tydeligvis ikke en god nok unskyldning

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må nesten dra med en morsom en til.

 

Den ene læreren vi hadde på barneskole/ungdomsskola ligner veldig på en sau. Så gjennom alle årene ho har jobba der har folk plaga ho med å kalle ho sau osv. Jeg og ei anna ei fikk anmerkning for å lage sauebreking. I tillegg fikk noen anmerkning for å si sheep. Vi skulle ikke si sheep, men lamb.

 

10hi vi pleide å plage ho om kvelden på vinteren med snøball og annet piss. Kom etter oss med 1000 meters lykt og greier :!:

Lenke til kommentar

"Tømme gammel melk i ventilasjonssystemet" Jeg og noen kompiser gjorde dette FØR sommerferien, lukta som besatt da det ble slått på første dagen etter ferien.

 

"Kaste paraplyen til vikar opp i strømledning" Det regna, så hva annet kunne man gjøre?

 

"Ødelegge datamaskiner" Vel, egentig endra jeg bare noen instillinger. Ikke min feil att IT folka hade lagt alle passordene i ei fil på en åpen hardisk.

 

EDIT: Klarte å snakke meg bort fra "Male nesa til K&H lærer oransje". Hun sa noe, så jeg snudde meg uten å tenke. Ikke min feil att hun fikk malekosten i trynet :D

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Kom på en idiotisk nå. Jeg og en kamerat måtte vaske murveggen på barneskola fordi vi hadde gnidd planter på den slik at den ble litt grønn. Brukte en skoletime på og fikse vann og svamper. Barneskola en skulle gjort mye faenskap på.

Barneskolen, ja! Det er da man heller bør finne på faenskap. Husker meg og noen kompiser alltid stakk av fra timene for å gå ned på skolekjøkkenet å spise is. Vi ble fersket etter en ukestid med iskrem-spising, og dagen etter ble fryreseren låst med stor og tykk sykkellås. :p

Lenke til kommentar
"Ødelegge datamaskiner" Vel, egentig endra jeg bare noen instillinger. Ikke min feil att IT folka hade lagt alle passordene i ei fil på en åpen hardisk.

Jeg fikk noe tilsvarende på barneskolen...

Tilbake da hadde vi windows 98 (det var rundt 1999-2001), det var en komunal admin som hadde satt opp datarommet som hadde lite kunnskaper innenfor feltet og ikke benyttet skikkelige sikkerhetstiltak, og ikke noe personell på skolen som hadde nevneverdige datakunskaper. Jeg, som den nyskjerrige lille hyperaktive ungen jeg var bestemte meg for å undersøke systemet og hvordan det var satt opp :)

 

Først fant jeg ut hvordan jeg kunne omgå pålogging (ctrl+alt+delete, fil, kjør, explorer.exe), deretter hvordan jeg kunne få tilgang til C: som egentlig var off-limits til brukere (enten ctrl+alt+delete, fil, kjør, c:\, eller via CMD startet på samme måte, eller via "importer bilde fra fil" i word som ga tilgang til å starte og filer på C:). Jeg hadde forrresten bruk MSdos i noen år tidligere på en 386, så jeg kunne kommandoer nok til å bruke CMD som explorer.

 

Alt dette kom jeg unna med uten at noen lærere forstod det selv om de så skjermbildet, men når jeg hadde sett "The Matrix" bestemte jeg meg for å lage et CMD vindu, sette fargen til svart bakgrunn og grønn skriftfarge, og kjøre en loop på dir "c:\windows\system32\", som fikk meg litt oppmerksomhet men ingen melding.

 

Når jeg derimot åpnet regedit for å se om jeg kunne finne hvilke restriksjoner admin hadde plassert på systemet ble jeg sett, og læreren forstod ikke hva jeg dreiv med, så jeg fikk melding for å "hacke skolesystemet" XD

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Noe fra barneskolen:

 

Var i et slags rom under skolen, lignet noe slags bunkers greier. Vi var en gjeng som hadde dett som et hemmelig rom vi pleide og leke i :p

Når dem fant ut at vi var der ble hullet i veggen tettet igjenn.

 

Laget flere svær jule lenker fra et vindu til et annet, lenken ble da hengenes på utsiden av skoleveggen og formet et smilefjes.

 

Printet ut en haug med ark der det var bilde av en zebra og stod zebra mats og hang dem over hele skolen og under ristene ved dørene, slik at alle skulle se dette. ( Hadde en i klassen som het Mats, han ble ganske trist da)

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Har fått anmerkning for å kaste snøball i ansiktet til lærer, og deretter skjelt hun ut. Beklager at du valgte å jobbe der på OD dagen. Beklager at du drev på med broren min. Beklager at jeg kastet snøball på deg vær dag etter skolen ( :whistle: ). Beklager at jeg ga deg strøm. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...