Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, tullete å ikke få lov til å spise i timen. Er lett å spise i timen hvis du har en "tavlelærer". De står med ryggen til heile tia :p

Plutselig svelger du feil, så du sitter og hoster volsomt, så snur læreren seg, og du sitter der med... :hmm: Mat? :shrug:

Man gjemmer jo maten da :roll: I fanget, bak pennalet, i lua, på gulvet. Ser dere har en del å lære. Og mange lærere snur seg ikke av hosting.

Hoster volsomt og holder på å kveles da?

Lenke til kommentar
Jepp, tullete å ikke få lov til å spise i timen. Er lett å spise i timen hvis du har en "tavlelærer". De står med ryggen til heile tia :p

Plutselig svelger du feil, så du sitter og hoster volsomt, så snur læreren seg, og du sitter der med... :hmm: Mat? :shrug:

Man gjemmer jo maten da :roll: I fanget, bak pennalet, i lua, på gulvet. Ser dere har en del å lære. Og mange lærere snur seg ikke av hosting.

Hoster volsomt og holder på å kveles da?

Eg har spist en del i timen opp igjennom og det har aldri vært noe problem. Lærere gidder ikke å se etter det som regel og de mest sure er ofte også de mest dumme.

Lenke til kommentar

Får legge til en bisarr opplevelse på skolen i dag.

 

Hver Onsdag har vi klassens time og det betyr da at 2 personer skal ha med kake som sultne gripepr skal fråtse i oss.

Anyway. som regel er det en masse kake igjen og i friminuttet står disse kakefatene i klasserommet. Så iløpet av ukene har jo mange i klassen gått og hentet seg noen ekstra biter og godtet seg med deg.

 

Dette så selvfølgelig læreren på som et stort problem og i dag var det en laaaaang prat om hvor forferdelig det er å stjele kaker uten lov, og hun ( ja, lærerinne) sammenlignet det med å begå et ran. ( fatter ikke hvordan hun fikk det til), og masse surr. Så nå har hele trinnet samlet seg og diskutert hele greia, fått med lapp hjem hvor det står forklart hva som har skjedd og flere timer har gått med til prat.

 

Bare fordi noen tok et ekstra kakestykka. Utrolig! og ja, noen fikk annmerking hvor det sto: "Fråtset i seg kake uten lov-straffbart". Helt utrolig! :roll:

Lenke til kommentar
Får legge til en bisarr opplevelse på skolen i dag.

 

Hver Onsdag har vi klassens time og det betyr da at 2 personer skal ha med kake som sultne gripepr skal fråtse i oss.

Anyway. som regel er det en masse kake igjen og i friminuttet står disse kakefatene i klasserommet. Så iløpet av ukene har jo mange i klassen gått og hentet seg noen ekstra biter og godtet seg med deg.

 

Dette så selvfølgelig læreren på som et stort problem og i dag var det en laaaaang prat om hvor forferdelig det er å stjele kaker uten lov, og hun ( ja, lærerinne) sammenlignet det med å begå et ran. ( fatter ikke hvordan hun fikk det til), og masse surr. Så nå har hele trinnet samlet seg og diskutert hele greia, fått med lapp hjem hvor det står forklart hva som har skjedd og flere timer har gått med til prat.

 

Bare fordi noen tok et ekstra kakestykka. Utrolig! og ja, noen fikk annmerking hvor det sto: "Fråtset i seg kake uten lov-straffbart". Helt utrolig! :roll:

Kor gammal er du?

hvis du seier 5. klasse er eg synsk

Lenke til kommentar
Får legge til en bisarr opplevelse på skolen i dag.

 

Hver Onsdag har vi klassens time og det betyr da at 2 personer skal ha med kake som sultne gripepr skal fråtse i oss.

Anyway. som regel er det en masse kake igjen og i friminuttet står disse kakefatene i klasserommet. Så iløpet av ukene har jo mange i klassen gått og hentet seg noen ekstra biter og godtet seg med deg.

 

Dette så selvfølgelig læreren på som et stort problem og i dag var det en laaaaang prat om hvor forferdelig det er å stjele kaker uten lov, og hun ( ja, lærerinne) sammenlignet det med å begå et ran. ( fatter ikke hvordan hun fikk det til), og masse surr. Så nå har hele trinnet samlet seg og diskutert hele greia, fått med lapp hjem hvor det står forklart hva som har skjedd og flere timer har gått med til prat.

 

Bare fordi noen tok et ekstra kakestykka. Utrolig! og ja, noen fikk annmerking hvor det sto: "Fråtset i seg kake uten lov-straffbart". Helt utrolig! :roll:

Kor gammal er du?

hvis du seier 5. klasse er eg synsk

 

Holder en knapp på niende. Vi har også klassens time annenhver onsdag = to stk skal ta med kake = Ingen husker/gidder å ta med kake = ingen kake. :cry:

 

EDIT: Og hvis du tror en femteklassing skriver så bra og kan ord som "bisarr", så er du ikke riktig klok.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Ka er din kulaste anmerkning på skulen? ( vist du har fått noken då :roll: )

 

For min del må det vere å kalle læraren idet han kom inn i rommet for noke sånt som "Dra deg ut din forbanna idiot".. sa det berre som en refleks liksom... :D

 

Noe kulere enn DET skal du lete lenge etter.

 

.... :shrug:

Rofl :D

 

Fikk anmerkning engang fordi en tard hadde skiftet startside på pcen min, og du kan jo gjette hvilken type side jeg kom innpå i det læreren gikk forbi..

Lenke til kommentar

 

Får legge til en bisarr opplevelse på skolen i dag.

 

Hver Onsdag har vi klassens time og det betyr da at 2 personer skal ha med kake som sultne gripepr skal fråtse i oss.

Anyway. som regel er det en masse kake igjen og i friminuttet står disse kakefatene i klasserommet. Så iløpet av ukene har jo mange i klassen gått og hentet seg noen ekstra biter og godtet seg med deg.

 

Dette så selvfølgelig læreren på som et stort problem og i dag var det en laaaaang prat om hvor forferdelig det er å stjele kaker uten lov, og hun ( ja, lærerinne) sammenlignet det med å begå et ran. ( fatter ikke hvordan hun fikk det til), og masse surr. Så nå har hele trinnet samlet seg og diskutert hele greia, fått med lapp hjem hvor det står forklart hva som har skjedd og flere timer har gått med til prat.

 

Bare fordi noen tok et ekstra kakestykka. Utrolig! og ja, noen fikk annmerking hvor det sto: "Fråtset i seg kake uten lov-straffbart". Helt utrolig! rolleyes.gif

Kor gammal er du?

hvis du seier 5. klasse er eg synsk

 

 

Bedømmer du meg som bruker etter alder eller etter skriftlig innhold i teksten/ det jeg skriver?

Det jeg prøvde å formidle gjennom min forrige post, var at lærerne anstrenger seg og lager store problemer ut av små ting som stjeling av kakestykke.

 

Jeg vil også gjerne vite hva i denne teksten som får deg til å tro at jeg er en 5. klassing?

Og har det i det hele tatt noe å si hvor gammel en bruker er? Gir alder mer rett til å skrive?

En 14 åring kan skrive bedre innlegg en det en på 17 år kan!

 

Og hvis du lurer så er jeg 13, snart 14, men har det noe å si?

Hvorfor ikke respekter og bedømme en bruker på det en skriver og ikke pga. alderen til personen.

Jeg er selv dritt lei av at alle har null respekt og bedømmer meg etter alderen og ikke etter personens kvaliteter og modenhet. For ikke å snakke om språket.

 

Så hvor gammel er du? Nei, vet du hva. Det bryr jeg meg ikke om, for når jeg ser et innlegg på dette forumet, ser jeg etter hva som blir skrevet, ikke etter alderen til personen for å så skulle bedømme innlegget.

 

 

Får legge til en bisarr opplevelse på skolen i dag.

 

Hver Onsdag har vi klassens time og det betyr da at 2 personer skal ha med kake som sultne gripepr skal fråtse i oss.

Anyway. som regel er det en masse kake igjen og i friminuttet står disse kakefatene i klasserommet. Så iløpet av ukene har jo mange i klassen gått og hentet seg noen ekstra biter og godtet seg med deg.

 

Dette så selvfølgelig læreren på som et stort problem og i dag var det en laaaaang prat om hvor forferdelig det er å stjele kaker uten lov, og hun ( ja, lærerinne) sammenlignet det med å begå et ran. ( fatter ikke hvordan hun fikk det til), og masse surr. Så nå har hele trinnet samlet seg og diskutert hele greia, fått med lapp hjem hvor det står forklart hva som har skjedd og flere timer har gått med til prat.

 

Bare fordi noen tok et ekstra kakestykka. Utrolig! og ja, noen fikk annmerking hvor det sto: "Fråtset i seg kake uten lov-straffbart". Helt utrolig! rolleyes.gif

Kor gammal er du?

hvis du seier 5. klasse er eg synsk

 

 

Holder en knapp på niende. Vi har også klassens time annenhver onsdag = to stk skal ta med kake = Ingen husker/gidder å ta med kake = ingen kake. :cry:

 

EDIT: Og hvis du tror en femteklassing skriver så bra og kan ord som "bisarr", så er du ikke riktig klok.

 

Takk for den, og jeg går da i 8. klasse.

Merker selv at det ikke er like mange som gidder å bake kake til klassens time og at folk etterhvert går lei av kakebakingen.

Synd for oss, som alltid er ute etter noe å mette seg på! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Holder en knapp på niende. Vi har også klassens time annenhver onsdag = to stk skal ta med kake = Ingen husker/gidder å ta med kake = ingen kake. :cry:

The cake is a lie!

Lenke til kommentar
Ro deg litt ned Paisley.

 

Han mente sikkert angående hvordan læreren pratet med dere..

 

Haha, kanskje det ja. Har lest litt mange innlegg om alderen min, så trodde dette var enda et. Litt lei av å høre dette med hvor gammel jeg er vettu, men nå fikk jeg iallefall ganske mye ut! :!:

 

ahh noen her inne er virkelig hårsåre :)

 

 

:innocent:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...