Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss si vi også kjøper M'Villa og en annen midtbanespiller i tillegg til Podolski; Hvem skal ut?

Bendtner, Vela, Almunia, Djourou, Squilacci og Chamakh.

 

Skulle gjerne sett at Vela ble i Arsenal, men det er vel liten sjanse for det når Vela selv ønsker seg vekk. Djourou tror jeg ikke forsvinner, men du glemte Park. Mannen der har tydeligvis ingen fremtid i Arsenal.

Lenke til kommentar

La oss si vi også kjøper M'Villa og en annen midtbanespiller i tillegg til Podolski; Hvem skal ut?

Bendtner, Vela, Almunia, Djourou, Squilacci og Chamakh.

 

Skulle gjerne sett at Vela ble i Arsenal, men det er vel liten sjanse for det når Vela selv ønsker seg vekk. Djourou tror jeg ikke forsvinner, men du glemte Park. Mannen der har tydeligvis ingen fremtid i Arsenal.

Park glemte jeg selvsagt. Jeg også skulle gjerne sett at Vela ble, men som du sier, mannen ønsker seg vekk, og slike spillere er det siste vi trenger i stallen.

Håper ikke djourou forsvinner, ingen som er 4dje/femte valg er så gode som han, og fortsatt vil være 4dje/5te valg.

 

Og uenig i at Vela bør forsvinne, for han er faktisk ganske så god!

Jeg sier ikke at han bør forsvinne, men at han mest sansynlig vil.

Lenke til kommentar

For det første, er han god nok for Arsenal? Så lurer jeg på hvilken rolle han bekler best? Utover det, er han god nok for PL? Er jo noen nivåer mellom Ligue 1 og PL...

Absolutt god nok for Arsenal. Han ligger mye igjen dypt i banen når han ikke har ballen og laget angriper, og i mine øyne hadde han vært perfekt mot Norwich i de panikkslagne minuttene på slutten. Han har rimelig godt driv med ballen når han først setter fart fremover, og selv om han ikke er Cesc har han rimelig gode pasninger. Sjeldent med på å avslutte angrep, og har bare to assists i år, men det tror jeg bare er positivt for resten av midtbanespillerene på banen. Han tar defensivt ansvar og følger løp fra midtbanen godt. Slike returløp kunne for eksempel hindret siste målet mot QPR. Ellers virker han mer enn rask nok og er en kontant takler. Bare to gule kort i Ligue 1 i år, og det skyldes ikke at han lar være å takle. 111 taklinger denne sesongen, bare tre spillere i Ligue 1 har flere.

 

Se denne videoen fra 3:44 for å se hvordan han bidrar i det defensive arbeidet. Av det jeg har sett av han for Frankrike spiller han langt mer forsiktig der enn for Rennes.

 

Om det viser seg at Arsenal kjøper M'Vila er jeg svært fornøyd med det.

Endret av Atald
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Steve Bould ny assisterende. Blir offentliggjort ved sesongslutt.

 

Bould - a member of George Graham's famous back four in the late 1980s and the 1990s - is well liked at youth level and is a popular choice from within the club.

He is renowned for being loud and having strong opinions,

Coach Boro Primorac is carrying on with his duties.

Bould and Banfield are expected to be replaced from within.

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-steve-bould-to-be-no2-to-araene-822990

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Gammelt nytt ja, men nå er det "bekreftet" :)

 

Kan ikke si jeg vet så mye om Bould som trener, men håper virkelig han kan defensiv organisering og er av den typen som kan gi spillerne en fighter-innstilling mot antatt dårligere lag.

 

Steve Bould har vært U18 trener i en årrekke og har hatt meget imponerende lag med masse unge talenter, men som førstelaget har også U18 laget vært litt naive defensivt så jeg vet virkelig ikke. Er dog en stor forskjell hvis han får ansvar for å sørge for å stramme opp kun på det defensive fremfor å sørge for alle aspektene som han hadde når han var U18 trener.

 

Tror Bould kommer til å gjøre en meget god jobb og jeg krysser fingrene for at Wenger er åpen for forslag fra sin nye nummer 2 :)

Lenke til kommentar

Er selv også positiv til Bould, og har vel ment Pat Rice har vært klar for utskifting et par sesonger allerede.

Håper han får gjort noe med defensiv organisering og at han i større grad klarer å motivere spillerne mot kamper mot dårligere lag.

Nå kan det jo være at Rice har prøvd å fortelle Wenger et og annet lurt som Wenger har vært for sta til å høre på, men slik jeg har forstått det er Rice sjefen på treningsannlegget og dermed også må ta en stor skyld for hvordan vi i perioder har fremstått som lag.

Lenke til kommentar

Er selv også positiv til Bould, og har vel ment Pat Rice har vært klar for utskifting et par sesonger allerede.

Håper han får gjort noe med defensiv organisering og at han i større grad klarer å motivere spillerne mot kamper mot dårligere lag.

Nå kan det jo være at Rice har prøvd å fortelle Wenger et og annet lurt som Wenger har vært for sta til å høre på, men slik jeg har forstått det er Rice sjefen på treningsannlegget og dermed også må ta en stor skyld for hvordan vi i perioder har fremstått som lag.

 

Rice har flere ganger prøvd å påvirke hvordan laget har fremstått på banen. Blant annet flippet han i vinkel ifølge supportere på tribunen når Arsenal gikk opp til 3-2 mot Norwich og spillerene ikke konsenterte seg om det defensive. Wenger derimot satt helt stille..

 

Var også det samme mot Manchester United på OT i starten av sesongen. Wenger ville ikke høre mens Rice prøvde å gjøre grep..

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Hazard spiller i blå trøye i engelsk liga neste sesong, i følge ham selv. Tipper City.

 

Kilde: TV2

 

Du er litt sent ute. Det stemmer heller ikke med hva han sa.

 

Han fikk et spørsmål som var omtrent som dette: "Hva foretrekker du? Blått eller rødt?" og deretter svarte han "De er begge fine farger. Jeg tror begge to ville kledd meg".

 

Altså: Nei det stemmer ikke at han sa han skulle spille i blått.

Lenke til kommentar

 

Rice har flere ganger prøvd å påvirke hvordan laget har fremstått på banen. Blant annet flippet han i vinkel ifølge supportere på tribunen når Arsenal gikk opp til 3-2 mot Norwich og spillerene ikke konsenterte seg om det defensive. Wenger derimot satt helt stille..

 

Var også det samme mot Manchester United på OT i starten av sesongen. Wenger ville ikke høre mens Rice prøvde å gjøre grep..

 

Jeg tenker mest på det som skjer på treningsfeltet i dagene mellom kamp, men er jo positivt å høre noen på benken var ved sine fulle fem på OT.

Vi ser alt for ofte ut som et lag uten noen som helst plan over spillet eller noen plan B om vi ikke får lov til å trille ball i ro og fred. Antall baklengs snakker jo for seg selv om defensiv organisering, og mangel på en tydelig plan over det de driver med. Skader er jo også et tema, for man må jo nesten spørre seg om vi er for dårlig trent så ofte og mye skader vi får hver eneste sesong.

Jeg har all respekt for Rice og hva han har fått til, men det er ikke for tidlig at man nå bytter han ut og kanskje får inn litt andre måter å gjøre ting på.

Lenke til kommentar

Hazard spiller i blå trøye i engelsk liga neste sesong, i følge ham selv. Tipper City.

 

Kilde: TV2

 

Du er litt sent ute. Det stemmer heller ikke med hva han sa.

 

Han fikk et spørsmål som var omtrent som dette: "Hva foretrekker du? Blått eller rødt?" og deretter svarte han "De er begge fine farger. Jeg tror begge to ville kledd meg".

 

Altså: Nei det stemmer ikke at han sa han skulle spille i blått.

Jeg kom med en kilde. Har du en kilde på det du skriver vil jeg gjerne se den. Høres imidlertid mer sansynlig ut det du skriver. Men jeg tror fortsatt han ender opp i City.

Lenke til kommentar

Har også lest det som Stefan sier.

 

JulienLaurens:

French football journalist based in London working for french daily Le Parisien, RTL and Infosport + with the best wife and little boy in the world.

 

 

Very busy yesterday working on M'vila story. Deal 99% done. 22 million euros, 4 years. Great signing for Arsenal and player is delighted

 

A the moment deal is done with Arsenal finishing 3rd, could slightly change if not but he will still sign. He chose Arsenal over Inter Milan.

 

 

 

En kilde jeg stoler på. Så mye kan tyde på at Yann M'vila er klar! Så lenge det blir tredje plass.

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...