Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Syntes ikke hjemmedrakta er så ille som folk skal ha det til, men den bortedrakta der har absolutt ingenting med Arsenal å gjøre. Klubben har som regel brukt gult, blått eller hvitt på sine reiser og selv om drakta ikke er så ille nøytralt sett så er det bare ikke en Arsenal drakt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frå @laurensjulien (seriøs, fransk fotballjournalist) på twitter:

Very busy yesterday working on M'vila story. Deal 99% done. 22 million euros, 4 years. Great signing for Arsenal and player is delighted

 

A the moment deal is done with Arsenal finishing 3rd, could slightly change if not but he will still sign. He chose Arsenal over Inter Milan

 

Det er tydeleg at å komme på tredje ville gjort ting mykje enklare for klubben. Garantert CL og ei moglegheit til å hente inn (fleire) spelarar tidleg hadde verkeleg vore eit flott grunnlag foran neste sesong. Klarer vi tredje? Tvilar.

 

M'Vila (kanskje) og Podolski før starten på ein ny sesong er uansett noko som overraskar og gledar meg veldig.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Tror grunnen til at han velger Arsenal isteden for Inter Milan, er spilletid. Han får mye mer spilletid i henhold til vår midtbane, enn Inter Milan sin midtbane(Da jeg synes Inter milan sin er sterkere P.D.D)

 

Og CL, selvfølgelig, om vi skulle klare det!

Endret av elx90
Lenke til kommentar

...så tror jeg ikke på dette før Arsenal.com bekrefter.

 

Haha, du as... Når det gjelder kjøp, så er kun Arsenal.com gyldig kilde, men når det gjelder salg så er spillere solgt så fort en random supporterblogg sier at XX er på vei til X klubb.

 

Til Benbjo's forsvar så er det nærmest alltid mer sannsynlig at vi selger en kvalitetsspiller enn at vi kjøper en.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...så tror jeg ikke på dette før Arsenal.com bekrefter.

 

Haha, du as... Når det gjelder kjøp, så er kun Arsenal.com gyldig kilde, men når det gjelder salg så er spillere solgt så fort en random supporterblogg sier at XX er på vei til X klubb.

 

Til Benbjo's forsvar så er det nærmest alltid mer sannsynlig at vi selger en kvalitetsspiller enn at vi kjøper en.. :p

 

Pluss at det er forskjell på å poste noe her som en opplysning enn å tro på noe. Virker ikke som at alle helt har skjønt forskjellen.

 

Men, har større tro på at RvP drar enn at M'Vila kommer for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en blogger som ønsker treff på siden sin ala fyren i går ang. M'Vila.

 

EDIT: Det skal sies at jeg leser Le Grove jevnlig og fyren er oppegående, men denne typen rykter skal man ta med pengebinger salt. Spesielt når det gjelder "store overganger" og "Arsenal".

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Podolski + M'Vila + en klassesignering til. Nesten uvirkelig dette. Gleder meg som faen til neste sesong!

 

edit: Når det gjelder Arteta, så har han vært en av våre 3 viktigste spillere denne sesongen. Oser klasse.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Er jo faktisk fakta at vi har ikke vunnet en kamp i PL uten Arteta i år... 0% vinn uten han... Helt sykt.

 

Arteta, Song og Van persie. er vel de 3 viktigste vi har hatt i år? Kanskje kosc også som 4dje mann

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Om Arteta ikke var noen stor signering så er vel det bare nok et bevis på at å handle verdensstjerner ikke nødvendigvis er alfa omega.

Han har vært blandt våre beste og mest stabile gjennom sesongen, og vært helt sentral i at Arsenal i det hele tatt kan kjempe om 3 plassen.

Viktigste er at spillere som blir handlet kan gå inn på laget og heve det, ikke hvilket navn spilleren har i verden før han kom til Arsenal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...