Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å forklare hvor viktig Rice er i dette laget.

Rå forestilling av Trossard, og som jeg nevnte i den andre tråden er dette mål nr.6 denne sesongen og Saka står for samtlige assists. Trossard over Nketiah anyday!

Saliba er fortsatt en av verdens beste stoppere.

Martinelli er fortsatt rå.

Zinchenko er litt anonym, men scorer. 

Havertz? Litt vondt å gi fyren skryt, men han har gode løp og posisjoneringer, synd han mangler ballkontroll og ikke vet helt hva han skal gjøre når han får ball.

Selv om jeg nok en gang syns vi mangler sluttprodukt så er det fint å se at vi komfortabelt vinner kamper uten Martin, så får vi håpe han kommer tilbake med formen fra forrige sesong. 

Og jeg savner fortsatt Xhaka...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Danielzu skrev (8 minutter siden):

Blir det Ramsdale eller Raya fremover? 

Raya tipper jeg, men jeg føler egentlig Ramsdale er bedre på alt inkludert personlighet, Raya er bittelitt bedre med ballen i beina å bittelitt mer kreativ, men ikke nok til rettferdiggjøre det som har skjedd. Ramsdale har på ingen måte spilt seg ut, å Raya har ennå ikke spilt seg inn, men Raya starter nok. 

 

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Dagner said:

Og allikevel er vi mye dårligere fremover denne sesongen. Ramsdale reddet oss i flere kamper forrige sesong, har fortsatt ikke sett Raya gjøre noe spektakulært 

Det er ikke hva jeg eller du tror som er avgjørende, men hva Arteta verdsetter. Raya ligger på topp i PL statistikken for vellykkede langpasninger bl.a. Det gjør ikke Ramsdale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...