Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg mener største problemet er at denne spesifiseringen at VAR bare skal ta clear and obvious. Det blir alt for mye synsing og skjønn. Hvis dommer dømmer feil, er det feil og bør omgjøres. Hvilken grad av feil det er har ikke veldig mye å si imo. Synes også i alle disse vanskelige situasjonene så bør dommer bruke skjermen mer enn de gjør i dag.

Så et intervju med en dommernekspert og han sa de ikke hadde kamera som viser at ballen er ute eller inne og hvis de ikke kan si 100% sikkert at den er ute så skal de ikke gjøre om. 

De hadde heller ikke kamera som viste ballen i offside situasjonen. Joelinton var tydelig offside, men ettersom de ikke har bilder av han og ball samtidig kunne de heller ikke her gjøre noe. 

Så har man dyttet som de ikke mente var nok feil til å gjøre om.

Det er kanskje riktig at de skal ta hver situasjon individuelt, men jeg mener når kanskje 2% av ballen kanskje er på strek. Joelinton nesten garantert er offside og det er et veldig tydelig dytt i rygg med 2 strake armer.  Som at på til åpenbart hindrer Gabriel i å rydde unna den ballen som ender i mål. Burde definitivt vært omgjort av VAR.

Sliter litt med å se for meg at et slikt dytt hadde blitt noe annet enn frispark i en hvilken som helst situasjon på banen. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (2 timer siden):

De prøver å komme til de rette avgjørelsene, og vi må ha forståelse for at feil vil skje.

-Arteta etter diaz-fadesen. Skulle ikke mye til før pipa for ny lyd si.

 

 

Rent mye vann i laagen siden da. 😇 Hvor lenge skal vi (de) tolerere at det er x antall grove VAR feil hver eneste uke. Hundre prosent enig i det Arteta sier. Det er uakseptabelt at verdens beste liga har så elendig kvalitet på dømmingen. 

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...