Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

ChopperRead skrev (4 minutter siden):

Ran? Soleklart best i hele andreomgang. En omgang hver.

Javell? Såg første omgang og fikk kun med meg siste 20 av andre omgang, har kun vglive å gå etter, men får ikke akkurat inntrykk av at vi fikk til helt de store utenom i slutten?

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (1 minutt siden):

Javell? Såg første omgang og fikk kun med meg siste 20 av andre omgang, har kun vglive å gå etter, men får ikke akkurat inntrykk av at vi fikk til helt de store utenom i slutten?

Nei men vi hadde vel 75 prosent ball og ett kontinuerlig press,  Chelsea hadde kanskje en kontring eller 2. 

Menmen,  begredelig førsteomgang ødela.

Lenke til kommentar
MartinF skrev (3 minutter siden):

God andreomgang, men fy faen så mediocre Raya er. Fatter ikke hva Arteta ser i han. Ramsdale over Raya any fucking day of the week.

Jeg er helt enig. Raya har ikke imponert meg på noen som helst måte, ramsdale roter kanskje litt av og til, men jeg syns fortsatt han hadde en enorm sesong 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rimelig elendig keeperprestasjon på 2. målet til chelsea og. Forsåvidt vanskelig å forutse at Mydryk skal feilplassere den rett goal kanskje. 😛 

Det er forsåvidt veldig bra å være ubeseiret mtp. at vi ikke har spilt mer enn 2-3? bra kamper. Hvis vi på et punkt her kommer i flytsonen og faktisk får til litt mer i angrep så er det gode muligheter for å kjempe om tittel, men slik laget ser ut så er virker det mesten mer sannsynlig at det går andre veien. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
barezell skrev (3 timer siden):

Rimelig elendig keeperprestasjon på 2. målet til chelsea og. Forsåvidt vanskelig å forutse at Mydryk skal feilplassere den rett goal kanskje. 😛 

Det er forsåvidt veldig bra å være ubeseiret mtp. at vi ikke har spilt mer enn 2-3? bra kamper. Hvis vi på et punkt her kommer i flytsonen og faktisk får til litt mer i angrep så er det gode muligheter for å kjempe om tittel, men slik laget ser ut så er virker det mesten mer sannsynlig at det går andre veien. 

Tror fortsatt vi trenger en skikkelig spiss før det begynner å løsne litt. Jesus er ofte skadet og det hjelper ikke at Nketiah har 3 gode kamper i året

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (10 minutter siden):

Vil heller påstå at Arteta "hviler" Ødegaard mot et så fryktelig dårlig lag som Sheffield united. 

Det gir også mening, men samtidig hadde det kanskje vært bra for martin med et lite boost mot et dårlig lag, har som resten av laget vært langt fra topp denne sesongen.

Edit: Men for all del, det er gøy å se ESR fra start

Endret av Dagner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...