Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

ChopperRead skrev (26 minutter siden):

1 milliard for en spiller med såååå kort CV

Først og fremst fordi SD vil dekke sine økonomiske tap som de ble påført av uefa eller fifa eller hvem det nå enn var når de utenlandske spillerne vederlagsfritt kunne forlate klubben. Hadde vi fått han for under 40000000£ så greit nok. Jeg er glad vi ikke lot oss utnytte sånn selv om det sikkert er spenna til onkel kronkel.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (2 minutter siden):

Mangel på kjøp  i Januar-vinduet sist sesongen var tungen på vektskålen som endte med ingen champions league spill.

Sannsynligvis ja, men ESR er på vei tilbake han kan være en som utgjør en forskjell fra benk, som er det vi er ute etter, det er klart det er fremdeles tynt i angrep, men jeg mener en som kan gjøre jobben til Partey er viktigere for oss enn en ving til en milliard i en posisjon hvor vi allerede har Martinelli.

 

Lenke til kommentar

Vi må ha inn en på midten som kan rullere med Partey og Xhaka. Sambi og Elneny er ikke nok/gode nok. Tidligere ville jeg også sagt en spiss til, men Nketiah scorer jo mål, selv om det ofte stanger lenge før han får den i nettet. Tror fortsatt en spiller som Tielemans som har masse PL-erfaring ville vært perfekt for oss nå for å styre skuta inn til seriegull. ESR tilbake som kan spille kant og i posisjonen til Martin, så der er jeg ikke like bekymret. Forsvaret er også solid, men det er den sentrale midtbanen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...