Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (41 minutter siden):

Den assisten fra Ødegaard til Martinelli er jo helt vanvittig. Det nivået han er på nå er det ikke mange i ligaen som kan matche. Sykt at vi fikk han for den summen som ble rapportert i mediene.

Jepp, helt rått det han gjør om dagen.

Trust the process har fått en helt ny betydning, om vi kan holde på spillerene vi har nå så kan de bli meget spennende de neste årene, og jeg tar det som en massiv bonus om vi faktisk vinner ligaen denne sesongen

Lenke til kommentar

Skal ikke akkurat gi skryt for de bildene vi fikk av situasjonene der Arsenal ropte på straffe. Fryktelig irriterende kamp å tape når Newcastle bestemmer seg for å parkere bussen en hel omgang. Ikke særlig imponert over 5 minutt tillegg når Pope alene brukte 1/4 av 2. omgang på å få ballen ut 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
barezell skrev (19 timer siden):

Frustrerende kamp, men 1 poeng.. I det minste. 

Jepp, det er bedre enn ingenting...og det er kanskje i akkurat en slik kamp som dette vi virkelig kjenner på at vi ikke har kreativiteten til Jesus med oss. Nketiah har gjort det greit så langt, men han er ikke i nærheten av å delta like mye som Jesus i det oppbyggende spillet.

Håper vi fortsetter å spille som vi gjør, en meget viktig periode nå hvor både vi og city har vanskelige kamper. 

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
Dagner skrev (7 minutter siden):

Hvor finner de kommentatorene sine? Tenk å ta så mye feil av navn på spillere, skjønner at man kanskje ikke følger så mye med på Oxford, men å ta så mye feil av et lag i PL er flaut

Arnstein Frilling har jobbet med å kommentere Championship i mange år, og har nok bedre kål på lagene i de lavere divisjonene enn PL.

Men ja, han er Norges dårligste kommentator etter min mening. Jeg er så frustrert av han til tider at jeg lar være å se Championship-kamper, så ille synes jeg han er.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (5 minutter siden):

Arnstein Frilling har jobbet med å kommentere Championship i mange år, og har nok bedre kål på lagene i de lavere divisjonene enn PL.

Men ja, han er Norges dårligste kommentator etter min mening. Jeg er så frustrert av han til tider at jeg lar være å se Championship-kamper, så ille synes jeg han er.

Gjør ikke saken bedre at det høres ut som han er i stemmeskiftet

Edit: Og der tar han feil av Martinelli og Tierney, hvordan er det mulig

Endret av Dagner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...