Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (57 minutter siden):

Da har greia med Auba kommet ut. Var i Frankrike og hentet sin syke mor, kom hjem 1 dag senere enn avtalt og gikk glipp av trening i påvente av negativ PCR test. 

Ja vel ja, har ikke detaljene her, men og hente hjem sin syke mor er vel ganske langt unna og være en alvorlig disiplinærsak. Ikke rart at Arteta var lite villig til og dele detaljer. 

Lenke til kommentar

Xhaka og laca er vel de man vet om i kapteinsgruppa. Bellerin og Auba var med tidligere.

Xhaka har jo trøblete forhold til fansen.

Laca er på siste året og signerer neppe på ny. 

Ikke godt å si hvem det blir, men tipper xhaka blir valgt ofte ut sesongen. 

Nesten hele intervjuet før west ham kampen handlet om Auba. Han kommer ikke til å være involvert og Arteta ville ikke si noe om når han kom til å spille. Kan ha spilt sin siste kamp.🤔

Lenke til kommentar
barezell skrev (19 timer siden):

Var avtalt at han skulle komme tilbake en dato og han dukket ikke opp. Som Arteta sa har de kjørt streng linje for alle på dette og derfor blir han også straffet, men ikke sikkert det er mer dramatisk enn det. 

Personlig mener jeg det er riktig at PEA er fratatt ansvaret som kaptein, men det er noe meget merkelig med PEA om det er sånn at han dro for og hente sin syke mor, men stoppa opp for noe unødvendig bullshit så han ble forsinket en dag, om så faktisk er tilfelle så er det virkelig ille å han bør få en meget streng reaksjon, om det bare var uheldige omstendigheter så er ikke dette det rette tidspunkt for strenge reaksjoner, etter min mening, familie kommer alltid først. 

Lenke til kommentar
#Kroenkeout skrev (11 minutter siden):

En som sier fuck you til fansen etter kritikk fordi han spiller ræva og stormer av banen etter å ha slengt igjen skjorta på matta er ikke mye kaptein for min del

Alle har en grense, fansen krysset den grensen med god margin. Det er også greit og se på midtbanen vi har hatt de siste åra og jeg snakker ikke om spillerne, men managerne. Både wenger de siste åra og Emery satte så svake taktiske midtbaner at de så absolutt skal ha en stor andel av skyld for både Xhaka sitt svake spill å ikke minst våre andre midtbanespillere som heller aldri faktisk viste sitt ansikt sentralt på midtbanen der midtbanespillere teknisk sett bør være. Hele midtbanen vår var et vakuum i en årrekke, det er ikke Xhaka sin feil, men han fikk en overveldende mengde av akkurat den skylda. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Xhaka er en fantastisk kaptein. Mister hode til tider, men det gjorde også Roy Keane og Patrick Vieira. Om jeg hadde vært omringet av en så utakknemlig og trangsynt supportgjeng, så hadde jeg også bedt dem dra seg til helvete. 

Ingen har gitt mer for drakten en Xhaka de siste 5 årene. Alle vet at han ikke kan bære hele den defansiv midtbanen alene, likevel fikk han den utakknemlige oppgaven kamp etter kamp mens resten av laget daffet rundt. Det er ikke uten grunn at han har blitt brukt som kaptein i Basel, BorrusiaM, Arsenal og landslaget. 

Vi så ett lignende tilfelle med Ashley Young i Manchester United for noen år tilbake. Ble kastet frem og tilbake mellom høyrebeck og vestrebeck i en alder av 34-35(?). Ga 100% hver eneste kamp uten å klage, og ble fremdeles latterliggjort. 

Dårlig fotballkultur spør du meg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...