Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, barezell said:

Det var vi hele tiden! Slo jo lilleputt laget til WBA med 6! mål! 

Får vel bare håpe vi tør angripe litt med fart slik vi gjorde mot lilleputtlaget til WBA.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart at både chambers og kola er før Mari? Selv om han sugde helt jævlig mot Chelsea. 

Må få tilbake Gabriel og White altså. 

Noen info om Pepe? 

Skrevet

Hvor mye taper vi i dag? 5-0? 0-9 og 0 poeng etter 3 kamper altså. Lurer på om det finnes noen lag som har så dårlig start og ikke har rykket ned

Skrevet
ChopperReid skrev (19 minutter siden):

Hva faen gjør kola der som stopper? 

Mye hakking på Kola, men er ikke så mye verre enn de vi allerede har etter min mening. Offensivt er han jo krutt, og han er i hvertfall en som gir litt juling i løpet av 90 min. En som går i krigen. 

Skrevet
Benbjo skrev (17 minutter siden):

Hvor mye taper vi i dag? 5-0? 0-9 og 0 poeng etter 3 kamper altså. Lurer på om det finnes noen lag som har så dårlig start og ikke har rykket ned

Ganske bænkers at vi rykker ned og aldri kommer opp igjen. Kan like gjerne slutte se fotball fra og med nå.

Skrevet

Vi hadde ikke vunnet mot Chelsea eller City om de samme kampene hadde vært spredt utover sesongen. Spørsmålet nå er jo hvordan 0 poeng etter 3 kamper påvirker troppen. 

Jeg tror det beste vi kan håpe på er en solid innsats til tross for tap.

Skrevet
11 minutes ago, barezell said:

Ganske bænkers at vi rykker ned og aldri kommer opp igjen. Kan like gjerne slutte se fotball fra og med nå.

Tror vi har en god sjanse til å rykke opp neste sesong igjen. Kommer litt av på hvem som forsvinner og hvem vi eventuelt klarer å hente. 

Dersom folk som Saka, ESR osv forsvinner så tror jeg Arsenal fort kan forsvinne nedover i avgrunnen slik som Portsmouth, Sunderland, Leeds inntil for et par år siden etc. Lag som var bænkers i PL i mange år. 

Skrevet (endret)

Tok ikke lang tid. Det er typisk da. har vi litt flyt fremover så skrur de jo av helt bak 😛 

edit: blir tosifret dette. 

Endret av barezell
Skrevet (endret)

Minner meg om situasjonen med Son og McTominay. Der fikk United målet sitt annulert... (edit: men McT der riktignok den som slo innlegget. Så mer direkte involvert). 

Endret av blured

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...