Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benbjo skrev (5 timer siden):

Tja jeg har troen på 1p i dag faktisk 

Early #NLD news. No Partey, Elneny likely to start with Xhaka in midfield. Holding and Mari will replace Luiz and Gabriel. Willian likely to keep his place. Aubameyang on the bench.

Nei nei nei. Luiz ut er det eneste positive. Da slipper man den obligatoriske tabben eller feilaktige utvisningen. Elneny er vel klippekort nå pga scoringen sist. Med partey ut mister vi en solid ballvinner. Kommer inn når vi ligger under til ingen nytte. Ceballos er altfor risky så greit at han utelates. Mer en gamechanger fra benk. Xhaka gjør neppe samme blunder igjen,men jeg mener Leno må droppe disse korte utspill spesielt på ugunstige tidspunkt i kampen. 

Laca inn for auba er ok bortsett fra jeg har auba som kap på fantasy fordi gundogan ikke spilte igår. Håper bellerin kan ta seg en hvil og. At pepe ikke er med pga willian er skammelig. Martinelli vil jeg se også. 

Bedre å kjøre all inn her og heller hvile litt torsdag da vi allerede er videre. Smith rowe og saka bør spille NLD. 

Gabriel burde spilt istedet for treigingen mari. 

 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
Pateia201 skrev (2 minutter siden):

Syns ikke Elneny har vert så krise som tidligere, og Partey har ikke akkurat vert et mirakel så langt. 

Partey er gull. Måten han gjenvinner ballen viktig er uvurdelig og noe vi har savnet siden vieira. Partey er nok skadet igjen. Herre jemini for en kjeks. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Partey har knapt vært skadet til nå i karrieren typisk at det blir mye rusk når han kommer til oss, men kjeks vet jeg ikke om han fortjener. Det har vel ikke blitt bekreftet skade på han nå? Ble vel tatt av pga taktiske grunner i EL? 

Håper vi får se han på sitt beste over tid absolutt en spillertype vi har manglet og kommer til å bli utrolig viktig fremover. 

 

EDit: partey starter i dag. Auba og Bellerin benket. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (18 minutter siden):

Det virker som om Arteta er litt vanskelig å samarbeide med. Han fryser ut en ny spiller annenhver uke omtrent.

Eller så firer han ikke på kravene og prinsippene sine ovenfor spillerne. Auba brøt vel koronareglene for ikke så lenge siden. Dersom han har gjort noe lignende igjen, eller noe annet så er det jo et alvorlig tillitsbrudd som det er viktig å vise at ikke godtas.

Eneste jeg stusser på er at Arteta sier de tar det internt, men likevel avslørte han på eget initiativ at han er benket for disiplinærbrudd. Han kunne sagt at det var taktisk eller at han følte på en skade, i stedet blir det nå spekulasjoner og mer støy.

EDIT: Møtte opp for sent ja. Igjen:

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Snikpellik said:

Eneste jeg stusser på er at Arteta sier de tar det internt, men likevel avslørte han på eget initiativ at han er benket for disiplinærbrudd. Han kunne sagt at det var taktisk eller at han følte på en skade, i stedet blir det nå spekulasjoner og mer støy.

Det er så unødvendig og er bare en måte å henge ut Auba offentlig på som kun vil føre til flere konflikter. Det er mulig Arteta vil gjøre det til skrekk og advarsel for andre i troppen, men det er vel ikke slik man skaper et god samhold i et lag. 

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (8 minutter siden):

Det er så unødvendig og er bare en måte å henge ut Auba offentlig på som kun vil føre til flere konflikter. Det er mulig Arteta vil gjøre det til skrekk og advarsel for andre i troppen, men det er vel ikke slik man skaper et god samhold i et lag. 

Om det er unødvendig eller ikke spørs jo helt på hva han har gjort. 

Arteta har alltid vært tydelig på at det er hans måte eller ingen ting. Sender et ganske tydelig signal når du benker kapteinen din rett før en kamp som dette. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...