Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har troa på Arteta, men idag dreit han ut med taktikken hans.

- Laca skulle aldri ha startet i toppen

- Guendouzi er ikke noe annet enn middelmådig

- Pepe sammen med Auba i det offensive kan funke! 

- Dårlig handel i januarvinduet! Vi trenger ikke flere forsvarsspillere som jeg har alltid sagt. Men en i midten som kan drive ballen framover! 
 

 

Lenke til kommentar

 

Søppel. 

Arteta fikk ikke mye tid av fansen gitt. Enkelte på Twitter ønsker seg Emery tilbake. 

Jeg er delvis enig i kritikken. Vi ser ikke særlig forbedring i resultatene. Tidvis noe bedre spill, men holder jo maks 40/90 min. Arsenal fikk ikke helt den effekten jeg tror mange forventet. 

 

Lenke til kommentar
barezell skrev (På 29.1.2020 den 20.49):

Men hva med andre siden. Auba, Martinelli, Sokratis, Pepe, Tierny, Saliba, Torreira, Leno, Guendouzi, Laca og Kola har alle kommet inn siste 3 årene. Enkelte av disse har riktig nok mye å bevise fortsatt, men andre er vitale i laget. 

Jeg mener absolutt vi har gjort langt mer positivt enn negativt i overgangsmarkedet siden Raul Sanllehi ble ansatt, vi har også klart å få mer penger for spillere vi har solgt enn tidligere som også er veldig positivt. 

Jeg kommer stadig tilbake til denne. Hvem her er egentlig "vitale"? Den 18 år gamle Martinelli? Målvakta? Rutinerte Auba? De er iallefall av de ENESTE som har levert på jevnlig basis. De andre må komme seg ut av gropa eller hva det enn er...

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (8 minutter siden):

Enkelte på twitter = fikk ikke mye tid av «fansen»

"Enkelte på Twitter", "Hører mange si". Typisk Benbjo-overdrivelser. Alle som har mer enn 20 i IQ skjønner at årets sesong er det bare å glemme. Mye å gjøre med stallen og laget før de kan gjøre det Arteta vil. Vi må satse 110% på EL, og håpe på enkel trekning der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke jeg Arsenal-fan akkurat, men jeg har egentlig god tro på prosjekt Arteta så lenge han får god tid på seg og blir støttet på markedet.

Hans første kamp var på boxing day, og det har ikke akkurat vært mange dager å trene på nye ting eller implementere nye ideer siden det. Kampprogrammet har vært såpass tett at det meste går til restitusjon, det er bare nå i det siste at han fått ekstra dager på feltet.

Man kan se noen av ideene på banen allerede, men ting tar tid! Med den spillerstallen han har så er det ikke gjort over natta. Det viktigste nå er at de fighter på banen og tror på ideene til Arteta, og det ser det ut som de gjør. Så har de i tillegg vært litt uheldige synes jeg. Flere dommeravgjørelser som har vært tvilsomme for Arsenal i det siste. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...