Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sprøtt, med Wenger var fansen, eksperter og gamle spillere splittet, men med Emery virker som det nå er global enighet om at han må gå. Kan ikke huske sist jeg så en sak eller hørte noen som forsvarte han. 

Statistikkene taler for seg selv. Man kan ikke slippe til 20+ sjanser hver kamp uansett motstander og kun skape 10- selv. Vi er Arsenal, det er helt innafor som fan å kreve en viss standard av klubben. Dette begynner bli langt over krise. Raul og Vinai må gjøre grep. Nytter ikke sitte klø seg på balla nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Raul og Vinai er vel avhengig av hva Stan er villig til å betale for, og som nok må være eneste grunnen Emery fortsatt er der. Heldigvis virker det som det nå kommer ut mer og mer rykter som sier det skjer ting i kulissene. Håper for all del vi ikke går for en urutinert Arteta eller Freddie til å ta over, men akkurat nå er alt bedre enn Emery.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (17 timer siden):

Alt handler om Europa League nå, dessverre. Topp 4 er kjørt, og vi må satse alt på en knock-out cup. Det er en sur situasjon å befinne seg i etter 12 kamper.

Hvis Emery fikk sparken i dag, hvem ville dere erstattet ham med? Arteta, Allegri og Pochettino er gjengangerne på Twitter. 

Personlig kunne jeg akseptert en overgangsmanager om klubben f.eks fikk Nagelsmann til sommeren og bekreftet dette nå. Om vi skal ha inn en permanent nå er jeg usikker. Allegri er jo spennende, men usikker på hvordan han passer vårt spillermateriel, og om han er noen god fit for klubbens filosofi på overgangsmarkedet, og satse på de unge. Pochettino ser jeg på som totalt urealistisk at ønsker seg til oss, og Arteta tror jeg fort har for liten bagasje til å snu den skakkkjørte skuta Arsenal er nå om dagen. Har en følelse klubben vil gå for billigste løsning, fremfor den beste uansett hvem de velger.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (8 timer siden):

Alt handler om Europa League nå, dessverre. Topp 4 er kjørt, og vi må satse alt på en knock-out cup. Det er en sur situasjon å befinne seg i etter 12 kamper.

Hvis Emery fikk sparken i dag, hvem ville dere erstattet ham med? Arteta, Allegri og Pochettino er gjengangerne på Twitter. 

Fortsatt mulig med topp4 matematisk, men jeg har heller ingen tro på det siden vi spiller så jævlig elendig. 

Lenke til kommentar

Det ryktes at styret sliter med å finne en, derfor har Unai ikke fått sparken enda.

 

-Club staff wait for Emery sack, feels like a matter of time

-Unai expected to manage on Thursday

-Freddie Ljungberg likely internal option

-Allegri doesn't want to manage till summer

-Arteta not expected to leave City before season end

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...