Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6 poeng til nedrykk og vi har bare sett dårligere og dårligere ut utover sesongen. 

 

Topp 4 er definitivt kjørt nå og selv topp 6 ser svært vanskelig ut. Snakker vi tidenes dårligste sesong i moderne tid for klubben? Uholdbart om Emery får fortsette. Vitner bare mer om lave ambisjoner. 

Frykter den økonomiske situasjonen fremover om vi ikke engang klarer EL denne sesongen. Blir sannsynligvis spillerflukt uten like til sommeren. 

Fortjent tap. Laget ser ut som at det har gitt opp helt. Det verste jeg har sett hva angår innsats de siste 20 år i alle fall 

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å skrive: 

«Tap hjemme mot Southampton er det sterkeste manifestet på klubbens forfall og udugelighet hittil. Emerys prosjekt får et vanskeligere utgangspunkt for hver eneste kamp nå. Han klarte ikke utfordringen da han ankom, så hvordan skal han klare det nå? Han har aldri vunnet garderoben og med lite tillit er oppgaven umulig.»

Lacazette putter rett før jeg skal publisere, men poengene står. Uavgjort på overtid her er som et tap. Vi er ikke i stand til å slå noen slik ting er nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Do not let this draw distract you from the fact that Southampton (the current number 20) managed to take 27 shots. That’s 10 more than Arsenal managed to take.

As it stands we’re 9 points above the current number 19 & 20. And 20 points under the current league leaders Liverpool.

må bare dele! Fuckings horribelt.. hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...