Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sykt at vi ikke betaler han det han er verdt. Kanskje det største talentet vårt siden Cesc, og vi lar han gå for pennies. Fuckings forkastelig!

Han vil ha mer enn hva han er verdt. Galskap å betale ham som en av ligaens beste. Han er ikke i nærheten.

 

Dumt at han ikke ble solgt i sommer, men klubben var ubeslutsom som vanlig.

 

Han passer heller ikke inn i systemet til Emery. Han sitter på benken...

Lenke til kommentar

Ramsey gamblet, og tapte. Synd da jeg liker spilleren, men herlig at det nye regime viser at de ikke lar noen spiller presse klubben lenger ved å ikke signere. Pengene Ramsey krever er bedre brukt på mer trengende områder på banen.

Han er jo den som har vært lengst i klubben og har en lengre erfaring enn de andre. Det har jo en verdi vil jeg si.

Özil får denne lønna og selv har har hatt bare en god sesong, akkurat som Ramsey. Dog har Ramsey skutt oss til to FA titler og det skal også ha en verdi mener jeg.

 

Eneste tapende part er nå Arsenal som forskjellsbehandler og i tillegg har de et urovekkende problem til spillere på utgående kontrakt.

Lenke til kommentar

Han er jo den som har vært lengst i klubben og har en lengre erfaring enn de andre. Det har jo en verdi vil jeg si.

Özil får denne lønna og selv har har hatt bare en god sesong, akkurat som Ramsey. Dog har Ramsey skutt oss til to FA titler og det skal også ha en verdi mener jeg.

 

Eneste tapende part er nå Arsenal som forskjellsbehandler og i tillegg har de et urovekkende problem til spillere på utgående kontrakt.

 

Så du mener Arsenal bare skal betale det Ramsey krever, sette han på benken (han passer jo ikke lenger inn sånn Emery ønsker å spille, og det er en posisjon vi har god dekning), og samtidig ha mindre å styrke stallen med da midlene ikke er ubegrenset? Greit å hedre Ramsey for alt han har bidratt med til klubben, og han har vært lojal hele veien. Men skal Arsenal bli et bedre lag er det på tide å la de nye bestemme, og så får historie være historie. Slik jeg ser det vil ikke Ramsey gjøre oss til et bedre lag enn med de vi alt har, og det han har vist under Emery denne sesongen. Samtidig skriker laget etter forsterkninger på mer prekære områder av banen.

 

Ramsey er en fantastisk fotballspiller, ingen kan nekte for det. Men nye tider, kaller for nye krefter. Og da nytter det ikke være nostagisk og lønne folk på gamle prestasjoner.

Lenke til kommentar

Så du mener Arsenal bare skal betale det Ramsey krever,

Nei, men dette er en konsekvens av kontraktinngåelsen til f.eks Özil. 

 

sette han på benken (han passer jo ikke lenger inn sånn Emery ønsker å spille,

Hva er kilden til dette? Har ikke sett det noen plass..

 

og det er en posisjon vi har god dekning),

Vi har en type box til box spiller akkurat nå og det er Ramsey. 

 

og samtidig ha mindre å styrke stallen

Er det å styrke stallen å kvitte seg med den siste spilleren som har lengst erfaring i klubben? Jeg mener motsatt, men ikke til hvilken som helst pris.

 

med da midlene ikke er ubegrenset?

Hvor har du det i fra at midlene er begrenset? Hvis midlene er SÅ begrenset hvordan kan vi da dekke innkjøp+lønn ved å erstatte Ramsey? Vi MÅ ha inn midtbanespillere... midtbanen vår er helt krise.

 

Samtidig skriker laget etter forsterkninger på mer prekære områder av banen.

Akkurat nå ser jeg ikke hvor det skriker mer enn midtbanen?

 

Ramsey er en fantastisk fotballspiller, ingen kan nekte for det. Men nye tider, kaller for nye krefter. Og da nytter det ikke være nostagisk og lønne folk på gamle prestasjoner.

Hvis vi ikke skal gi prestasjonslønn til spillere hvordan skal vi lønne da? Det er en den mest VANLIGSTE lønns-modellen, men i Arsenal har lønningene til unge spillere vært historisk høye. 

 

Det er greit å erstatte Ramsey også, men da må vi handle inn noe bedre.. og det ser jeg ikke at vi kan gjøre hvis det du hevder stemmer. Hvis vi har begrenset budsjett og andre plasser som må prioriteres før midtbanen, må vi klare oss med det vi har. Det vi har er egentlig ikke godt nok og vi har egentlig ikke dekning heller. Henter vi inn en bedre midtbanespiller kan Xhaka rotere. Xhaka er ikke en DM og ikke god nok for å være vår foretrukket OM i en startelver sammen med Torreira. Torreira er den eneste som får godkjent i sin naturlig posisjon fra meg, men han er vår eneste naturlige DM. For utenom at han er vår eneste DM bør ikke han spille sammen med Xhaka og det reflekteres i hvor dårlig de har spilt sammen.  Guendouzi er 19 år og bør lånes ut i en klubb han kan spille fast i, fordi jeg mener det passer ikke oss å spille han (ustrukturert 19åring) i startleveren hvis vi ønsker å vinne noe.

 

Så fortell meg hvis Ramsey går og vi ikke handler inn noe nytt. Hva er foretrukket startelver og hvordan ser dekningen ut? Hvis vi skal erstatte Ramsey hva koster det oss å skaffe noe nytt? Da fleste her ta en raskt kost/nytte vurdering og innse at lønnsøkningen hans er bare småpenger i forhold. Det er iallefall mitt syn på dette..

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...