Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var vi plutselig med i toppen igjen. Bare 2 poeng bak de 3 øverste. 

Syns ikke vi har hatt så veldig vanskelig motstand siden starten av sesongen, blir spennende å se etterhvert. 

Leicester og Palace står for tur før vi virkelig får prøvd oss når vi møter Liverpool første helgen i November.

Lenke til kommentar

Det er en merkelig følelse at vi kun ligger 2 poeng bak Liverpool og City inn mot landslagspausen. Klarer vi å holde nogenlunde kontinuitet og unngå total skrell mot topplagene kan topp 4 være mer realistisk enn det starten på sesongen skulle tilsi.

 

Jeg tror det i så fall må skje noe i transfervinduet samt at det defensivet må skjerpes i den grad det er mulig i løpet sesongen. Jeg tipper vi i stor grad ser at laget vinner på dårlige dager fremover, men hvis dagens kamp er en indikasjon på fremtidsutsiktene vil jeg si at prosjekt Emery kan bli riktig så spennende mot neste sesong.

Lenke til kommentar

Og da var vi plutselig med i toppen igjen. Bare 2 poeng bak de 3 øverste. 

 

Syns ikke vi har hatt så veldig vanskelig motstand siden starten av sesongen, blir spennende å se etterhvert. 

 

Leicester og Palace står for tur før vi virkelig får prøvd oss når vi møter Liverpool første helgen i November.

August spilte vi Chelsea*2 og City. 

Lenke til kommentar

La oss avvente litt å friskmelde dette laget. Vi har bare tatt poeng mot lag på nedre halvdel av tabellen, bortsett fra Watford.

 

Det som er bra er at vi får med oss resultat selv om vi har vært underlegne.

 

Blir spennende å se når vi møter bedre lag som Bournemouth, Wolves osv.

Lenke til kommentar

La oss avvente litt å friskmelde dette laget. Vi har bare tatt poeng mot lag på nedre halvdel av tabellen, bortsett fra Watford.

 

Det som er bra er at vi får med oss resultat selv om vi har vært underlegne.

 

Blir spennende å se når vi møter bedre lag som Bournemouth, Wolves osv.

Nja, vil se vi klarer å slå topp 6 lag for endre på noe.

Lenke til kommentar

La oss avvente litt å friskmelde dette laget. Vi har bare tatt poeng mot lag på nedre halvdel av tabellen, bortsett fra Watford.

 

Det som er bra er at vi får med oss resultat selv om vi har vært underlegne.

 

Blir spennende å se når vi møter bedre lag som Bournemouth, Wolves osv.

 

 

Jepp. Var akkurat de jeg tenkte på. Motstanden etter de kampene der har ikke vert så stor. 

Jeg synes vi har møtt dårligere motstand på papiret etter City kampen i august, men de har spilt oss dårlige og likevel har vi vunnet.

Lenke til kommentar

Kanskje er dette vår nye bortedrakt? Vi trenger vel litt afrikansk inspirasjon for å finne krigeren i oss. Noen som husker drakta fra tidlig 90-tallet? Synes dette var utrolig kul kopiering. Vi trenger ikke en hjemmedrakt med designet over hele drakta. Det kan forbli old fashion for å si det sånn :p

43519225_1897478676996552_67010628133616  Arsenal-announce-new-Adidas-kit-deal-and

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Ser at dette er en av konseptdraktene til hjemmedrakt. Det akkurat dette jeg ikke liker..

 

ConceptKits som har laget den. Det er hjemmesnekra konsept for bortedrakt, ikke hjemmedrakt.

 

Her er hjemmedrakta ConceptKits har laget:

 

adidas-arsenal-19-20-home-away-third-con

 

https://www.footyheadlines.com/2018/10/adidas-arsenal-19-20-home-away-third-concept-kits.html

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...