Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvis Shaw legger en 6-7 år eldre Sanchez i lomma skal jeg le. Når Shaw er på alderen til Sanchez så blir jeg ikke overrasket om han da er en bedre fotballspiller enn det Sanchez er nå.

Føler at Sanchez er kraftig hypet opp. Han er en veldig god spiller, men før ryktene så fikk han knapt noe oppmerksomhet i media og på sosiale medier. Nå skulle man nesten tro at han er verdens beste spiller.

 

Han fortjener all hypen han kan få. Han var Barca sin beste spiller forrige sesong etter Messi og er verdens beste i sin posisjon sammen med Reus. Arbeidskraften hans er helt fantastisk. De er ikke mange som gir like my som han. Rask, enormt gode ballferdigheter, dribling, skuddfot. Akkurat det vi trenger på venstrekanten.

 

Han var også Chile's beste spiller i VM:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3YSXDnxz6QU

I hvilken posisjon spiller Sanchez primært? Er han kant må du nevne Hazard også.

 

Ang. hvem som er mest hypet av Shaw og Sanchez så føler jeg ingen av dem har vært særlig hypet. Derimot etter at United signerte Shaw blir han omtalt som verdens beste på alt. Så per dags dato er Shaw hypet opp 10x Neymar

Angående Hazard og Sanchez. Fant litt fakta om dem begge fra sesongen 2013/2014:

 

Alexis Sanchez

Kamper: 34

Mål: 19

Assists: 10

 

Eden Hazard

Kamper: 32

Goals: 14

Assists: 7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Veldig naivt å tro at et skadefritt Arsenal er så veldig mye bedre. Dere er ikke de eneste som har skader.

140514.jpg

 

Legg til at flere av disse skadene er på våre beste/viktigste spillere så er det vel ikke akkurat naivt å i hvertfall tenke lenger enn at det skyldes en dårlig manager eller dårlige spillere at vi ikke holdt helt inn.

Deres egen feil at dere har elendig støtteapparat..

Så når Chamberlain og Walcott blir taklet og ryker ACL-en så mener du det er noe støtteapparatet kunne gjort noe med? Eller når Podolski i en av sesongens første kamper pådro seg en voldsom lårstrekk ut av det blå? Cazorla var også ute i 2 måneder i starten av sesongen etter en ganske stygg takling mot Sunderland. Eller hva med når Wilshere fikk et beinbrudd etter å ha blitt taklet av Agger mens han spilte for England? Er dette noe støtteapparatet kan gjøre noe med?

 

At spillere som Ramsey og Özil pådro seg skader som følge av å ha blitt overspilt er det ingen tvil om, men vi har ekstremt mange skader som følge av stygge/uheldige taklinger og ovenpå dette igjen så har vi et støtteapparat som har hastet tilbake spillere i trening og ført til at de har slått opp skadene igjen.

Tja, med måte i så fall. Mange av skadene kommer vel at spillere hastes tilbake. walcott har vel dratt opp en skade han tidligere har hatt. Når det skjer såpass fort så må noe være halvveis feil. Selvfølgelig kan man ikke gjøre noe med beinbrudd, men har fortsatt et inntrykk av at Arsenal bruker spillere som er 80% og da blir det skader deretter.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvis Shaw legger en 6-7 år eldre Sanchez i lomma skal jeg le. Når Shaw er på alderen til Sanchez så blir jeg ikke overrasket om han da er en bedre fotballspiller enn det Sanchez er nå.

Føler at Sanchez er kraftig hypet opp. Han er en veldig god spiller, men før ryktene så fikk han knapt noe oppmerksomhet i media og på sosiale medier. Nå skulle man nesten tro at han er verdens beste spiller.

 

Han fortjener all hypen han kan få. Han var Barca sin beste spiller forrige sesong etter Messi og er verdens beste i sin posisjon sammen med Reus. Arbeidskraften hans er helt fantastisk. De er ikke mange som gir like my som han. Rask, enormt gode ballferdigheter, dribling, skuddfot. Akkurat det vi trenger på venstrekanten.

 

Han var også Chile's beste spiller i VM:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3YSXDnxz6QU

I hvilken posisjon spiller Sanchez primært? Er han kant må du nevne Hazard også.

 

Ang. hvem som er mest hypet av Shaw og Sanchez så føler jeg ingen av dem har vært særlig hypet. Derimot etter at United signerte Shaw blir han omtalt som verdens beste på alt. Så per dags dato er Shaw hypet opp 10x Neymar

Angående Hazard og Sanchez. Fant litt fakta om dem begge fra sesongen 2013/2014:

 

Alexis Sanchez

Kamper: 34

Mål: 19

Assists: 10

 

Eden Hazard

Kamper: 32

Goals: 14

Assists: 7

Forskjellig liga vel og merke. Sanchez er uansett ikke i samme klasse som Hazard enda, det blir i alle fall og ta i litt mye.

Lenke til kommentar

Wow, der imponerte Hazard meg enda mer. Trodde ikke han hadde så høye tall. Helt vanvittig bra med tanke på all de defensive oppgavene han har fått under Mourinho. Sanchez har ikke jobbet alt for mye bakover i Barca.

 

Prøver ikke å sverte Sanchez og skriver det bare med en gang så folk spiller å kommentere det.

 

@BS: Jeg mener Yaya er en bedre spiller en Ramsey. Det som snakket Ramsey i favør her er alderen, uten tvil. At jeg heller ville hatt Silva får være min ting. Skulle gjerne hatt Ozil også, men jeg hadde valgt Silva hvis det hadde vært et valg. Jeg regner med at du driter like mye i hva jeg mener som jeg gjør i hva du mener. Fotball blir ekstra gøy når folk har ulike oppfatninger og meninger. Kjedelig hvis alle hadde hatt det samme "favorittlag". ;)

Lenke til kommentar
Tja, med måte i så fall. Mange av skadene kommer vel at spillere hastes tilbake. walcott har vel dratt opp en skade han tidligere har hatt. Når det skjer såpass fort så må noe være halvveis feil. Selvfølgelig kan man ikke gjøre noe med beinbrudd, men har fortsatt et inntrykk av at Arsenal bruker spillere som er 80% og da blir det skader deretter.

 

Dette er tull. Eneste spilleren som har blitt hastet tilbake denne sesongen og pådratt seg en skade pga. det er Ramsey. Walcott har ikke blitt hastet tilbake og slått opp en skade igjen. Det å ryke ligamentene i kneet er ikke akkurat en skade man slår opp igjen med det første.

 

Det siste der derimot stemmer og det er der vi har pådratt oss en del ekstra skader fordi mange av spillerene har måtte spille unødvendig mye. Vi har dog heldigvis begynt med GPS-tracking som viser når spillerene er i nærheten av rødsonen og har blitt mye flinkere der, men på tampen av kampene er selvsagt spillerene langt mer utsatt for skader enn det de er i starten.

 

Er dog ikke til å feie under teppet at Arsenal ved siden av å være ubrukelig i enkelte tilfeller også har ekstremt mye uflaks på skadefronten uansett hvordan man vrir og vender på det. Og akkurat når det gjelder mange av disse skadene så kan ikke støtteapparatet gjøre noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...