Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2692498/Arsene-Wenger-deliver-real-sucess-Arsenal-season.html

 

Blue is not the colour: Andre Schurrle celebrates with Mats Hummels - but no Chelsea fans are claiming credit for the win

 

The reality is that a Chelsea player, Andre Schurrle, was more influential for Germany than the three Gooners combined.

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

 

 

 

 

 

Haha, hvem i helvete har sagt at vi har vunnet VM? Dailymail er faen det verste av det verste. Forstår ikke hvordan den fordervelsen kan kalle seg en avis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2692498/Arsene-Wenger-deliver-real-sucess-Arsenal-season.html

 

Blue is not the colour: Andre Schurrle celebrates with Mats Hummels - but no Chelsea fans are claiming credit for the win

 

The reality is that a Chelsea player, Andre Schurrle, was more influential for Germany than the three Gooners combined.

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

 

 

 

 

 

Haha, hvem i helvete har sagt at vi har vunnet VM? Dailymail er faen det verste av det verste. Forstår ikke hvordan den fordervelsen kan kalle seg en avis.

 

 

Tenkte på deg når jeg leste artikkelen. Latterlig greier å klare og skrive noe slikt uansett. Merkelig at folk missliker DM så mye gitt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Arsenal med tre verdensmestere i fotball! Chelsea har en, Shit, United og Liverpool har ingen. Glade dager!

Ja, så sannelig

Men det er jo rett da? Arsenal har jo tre verdensmestere i fotball. Bruk hodet er du grei

Selvfølgelig er det rett! Jeg har da aldri sagt noe annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2692498/Arsene-Wenger-deliver-real-sucess-Arsenal-season.html

 

Blue is not the colour: Andre Schurrle celebrates with Mats Hummels - but no Chelsea fans are claiming credit for the win

 

The reality is that a Chelsea player, Andre Schurrle, was more influential for Germany than the three Gooners combined.

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

 

 

 

 

 

Haha, hvem i helvete har sagt at vi har vunnet VM? Dailymail er faen det verste av det verste. Forstår ikke hvordan den fordervelsen kan kalle seg en avis.

 

 

Tenkte på deg når jeg leste artikkelen. Latterlig greier å klare og skrive noe slikt uansett. Merkelig at folk missliker DM så mye gitt..

 

 

Hah. Fotballkunnskapen til Daily Mail er som en klegg i forhold til min. Jeg ville betalt for å lese Sophie Emilie sin blogg før jeg hadde betalt for Daily Mail.

Lenke til kommentar

 

Tenkte på deg når jeg leste artikkelen. Latterlig greier å klare og skrive noe slikt uansett. Merkelig at folk missliker DM så mye gitt..

 

 

Hah. Fotballkunnskapen til Daily Mail er som en klegg i forhold til min. Jeg ville betalt for å lese Sophie Emilie sin blogg før jeg hadde betalt for Daily Mail.

 

Jeg er enig i det du sier, men jeg må få korrigere deg litt. Hun heter Sophie Elise :)

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Jeg er enig i det du sier, men jeg må få korrigere deg litt. Hun heter Sophie Elise :)

 

Kan jo være en slags blanding mellom hun og hun andre? Voe eller noe heter vel Emilie something? Hybrid-blogger.

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Sanchez og muligens Khedira (riktignok en kjedelig fotballspiller, læll meget nyttig og god) gjør Arsenal til en solid vinner så langt i vinduet. En skikkelig spiss nå så er troppen blant de bedre.

 

Svært få fans jeg unner det mer, har vært noen brutale vinduer for gooners fansen. Har vært noen riktig ille for oss Utd fans også, håper denne sommeren blir like god for oss som den ser ut til for dere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sanchez og muligens Khedira (riktignok en kjedelig fotballspiller, læll meget nyttig og god) gjør Arsenal til en solid vinner så langt i vinduet. En skikkelig spiss nå så er troppen blant de bedre.

 

Svært få fans jeg unner det mer, har vært noen brutale vinduer for gooners fansen. Har vært noen riktig ille for oss Utd fans også, håper denne sommeren blir like god for oss som den ser ut til for dere

Takk for dine tanker. Du har helt rett - dette vinduet ser ut til og bli veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør du meg er Chelsea den helt klare vinneren i dette vinduet til nå. Fabregas, Costa og Luis er 3 signeringer helt i toppen! Må nok litt mer enn bare Khedira til før Arsenal har signert like bra, selv om både Sanchez er og Khedira vil bli veldig gode signeringer.

Lenke til kommentar

Courtois

Azpilicueta - Cahill - Terry - Luis Filipe

Matic - Fabregas

Willian - Oscar - Hazard

Diego Costa

Szczesny

Debuchy - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Khedira - Ramsey

Walcott - Özil - Sanchez

Giroud

For vår del er det ganske lett å se hvor skoen trykker egentlig. Giroud er et godt stykke unna Diego Costa også har vi en svakhet når det gjelder backups i de bakre rekkene.

 

Willian er vel Chelsea sin svakeste spiller i førsteellveren (+ muligens Oscar pga. ustabiliteten), men bredden de har i de bakre rekkene blant annet er overlegent bedre enn Arsenal sin pdd..

 

Får vi inn en spiss og kanskje en billig midtstopper på toppen av Ospina, Debuchy og Sanchez samt sikrer oss Khedira (vet ikke helt hva jeg skal tro om dagen angående ryktene) så skal man ikke si at Arsenal har hatt et dårlige vindu enn Chelsea, men pdd. så er Chelsea helt klart de som har gjort de største og potensielt beste signeringene. Er egentlig kun Diego Costa jeg stiller spørsmålstegn til om hvorvidt han vil lykkes i PL av lik grad som han lyktes i Atletico Madrid og La Liga forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...