Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da på Tottenhamsvenner selv, så tror vi ligger side om side her!

 

Greit da! Du er mer nerd enn meg gamlefar! :D

 

Özil er helt fantastisk god. Hadde nærmest daua hvis han ble hentet inn. Dog føler jeg at Draxler også ville vært et helvetes godt kjøp og han er hakket mer anvendelig enn Özil, men hadde vi endt opp med en av disse to ville jeg vært meget fornøyd.

 

Tror det dog ikke før jeg ser det på Arsenal.com. :p

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

 

Hvem er egentlig Geoff? Er han pålitelig?

Var veldig pålitelig før og traff på alt han skrev, var en av de første på bl.a. Monreal. Treffer alltid på lagoppstillinger osv, men har meldt mye rart om overganger denne sommeren.

 

Skrives ETTER at Özil ikke er i RM-stallen.

 

God timing, eller tilfeldig?

Skrev jo at vi hadde bydd på en top top quality Tysk spiller for et par dager siden også da.

 

 

EDIT: DC @DLDN22 2m

@GeoffArsenal: Very very close to a "Top Top Quality" German International that you will be delighted with.” It's not Draxler :)

AFCAMDEN slenger seg på.. :O

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Syns Geoff sier mye rart, men han har aldri sagt at vi kommer til å signere X navn. Han har sagt at vi er nære X spiller eller spiller fra X land. Det er noe annet. Han har nok litt inside, men ikke så mye som vi skulle tro.

 

EDIT: Må være Draxler eller Øzil. Vil helst ha Draxler egentlig, hva med dere andre? Men Draxler til €60 mill er håpløst dog.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

:w00t:

 

Vent litt..

 

:grin2:

 

 

Fikk inntrykk av at det var Draxler?

 

Kan selvfølgelig ta helt feil, er ikke meningen å salte grøten eller noe.

Er blant de som tror at Wenger har et ess i ermet.

 

Draxler har vært mye ryktet i media hvertfall. Hadde jo også et intervju i går/dag hvor han uttalte at han kunne tenke seg å spille for Arsenal hvis Schalke aksepterte et bud fra oss.

 

Syns Geoff sier mye rart, men han har aldri sagt at vi kommer til å signere X navn. Han har sagt at vi er nære X spiller eller spiller fra X land. Det er noe annet. Han har nok litt inside, men ikke så mye som vi skulle tro.

 

EDIT: Må være Draxler eller Øzil. Vil helst ha Draxler egentlig, hva med dere andre? Men Draxler til €60 mill er håpløst dog.

 

Geoff er veldig slu slikt sett. Han sier ikke noe konkret eller bastant. Deretter sletter han tweeten. Stemmer det så blir det husket, men når det ikke stemmer så faller det inn i glemmeboka.

 

Jeg er veldig hypp på Draxler. Özil er som sagt fantastisk dog. Jeg ville ikke blitt lei meg om det var han akkurat. Dog skal det sies at i intervjuet som jeg nevner over at Draxler visstnok snakket om 30-40 millioner euro.

 

Intervjuet er her:

 

Arsenal target Draxler: If Schalke want to sell me, I'll leave
Lenke til kommentar

[whiner mode] Synd at vi vant, for nå sier sikkert Wenger at stallen er sterk nok. Blir neppe noen nye signeringer nå. Grattis til Liverpool og Spurs med CL neste år. [/whiner mode]

 

Jeg håper ikke Arsenal signerer noen nye. For det Tottenham viste i dag er ikke bra, og at Arsenal bare klarer å vinne 1-0 er heller ingen syk prestasjon. Mot bedre lag så vil det her bli tøft, iallefall med de dere har tilgjengelig per dags dato. Nå kommer det ikke noen ordentlig test før uti Oktober, da Dortmund kommer, men jah. Spennende å se hva som skjer i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...